Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Det er så synd de er listet på så mange shit exchanges.
Har prøvd i to uker å få ut noen xrb ifra de, men wallet er enten i maintenance eller så er hele siden nede.

Det gjør at folk selger xrb for å kjøpe btc og prisen på xrb går dermed ned.
akkurat nå ligger xrb på mercatox @ 140k og xrb på bitgrail ligger til 180k…

Jeg prøvde meg på en arbitrage handel der, men det er umulig pga. det er så vanskelig å få coins inn og ut derfra.

Sliter med det samme selv, har litt xrb på kucoin som jeg ikke får overført til wallet.

Må bare bruke muligheten med noen små % av beholdningen til å ta noen trades, når btc faller som i natt så stiger xrb prisen også. Men det kan også ha med at ligger ett lite gulv på 23-24 dollar på xrb.

EDIT: kan være greit å ha ett øye på ETH prisen også, selvom volumet der ikke er det samme.

coinsquare lister opp raiblocks som en sannsynlig kandidat for facebook gjennom facebook.

3 Likes

Det koker jo ned til en tilfeldig bloggers mening om mulige kandidater. Ville ikke lagt alt for mye (null) vekt på det.

2 Likes

Tipper fb lager sin helt egen om de vurderer dette. Kunne tenkt meg til å være med på den ico’en i så fall

1 Like

Da har nettsiden https://raiblocks.net/ vært nede i noen timer uten en offentlig forklaring. Er det oppdatering/rebranding på gang?

Mye som skjer i kulissene virker det som. Hadde en salgsordre 10% over dagens, som jeg slettet nå. Kan bli spennende de neste dagene.

1 Like

Flere ting som kan helle mot rebranding: rai.exchange som skulle åpne igår også har utsatt åpningen sin med følgende grunn :

“In light of potential issues that were recently discovered, we believe it’s necessary to do further stress testing of our systems to ensure a smooth launch.”

Svarer også på AMA på reddit følgende :

test1

Hva blir det neste XRB?

Jeg kan nesten ikke fatte hvor mye vekst jeg har gått glipp av.

Når skal denne gruppen bli renamet til Nano? :laughing:

Det samme lurer jeg på :sweat_smile:

Kom meg inn alt for sent, snitt på 13,89 :hushed:

Lurer veldig på hva jeg skal gjøre…
Ser Circulation supply har nådd Max Supply.
Hva vil det si forhold til kurs ? :grimacing:

I teorien vil det bety at dine coins bli mer verdt - Siden det ikke kan utvinnes flere.

1 Like

Raiblocks har ikke mining og antall coins har vært det samme hele tiden hvis jeg ikke tar helt feil.

2 Likes

Får se hva jeg gjør. Lyst å holde i håp om at det skal stige, men har gått glipp av mye vekst da jeg kom sent inn…

Ser den. Jeg ville aldri gått inn i en coin som allerede har hatt 311.184,57% økning. (Ja, det er økningen denne coinen har hatt fra første sekund til i dag klokken 20:02)

Klart, kanskje den skal øke enda mer - Men det finnes mange andre coins med mye mer potensiale, tenker jeg :slight_smile:

Ja du sier noe der…:thinking:

Har du noen forslag ?:joy:

Nei. Leter etter dem selv :slight_smile:

Den ble delt ut gratis for bare noen få måneder siden så økningen er vel egentlig mye større enn det også :stuck_out_tongue:

Hva tenker dere i forhold til risiko da? Kan selvsagt finne tilfeldige pump and dump coins som går mer, men nå som RaiBlocks er i ferd med å etablere seg i top 20 er risikoen for at en annen tilfeldig coin kommer og “tar markedet” betydelig redusert. Da tror jeg det bare er et spørsmål om tid før markedet innser hvor overlegen RaiBlocks er i forhold til de andre top 20 coinsene som en ren kryptovaluta.

Så om man tenker risk/reward er RaiBlocks fortsatt mitt soleklart beste bet.

2 Likes

Kva er enklest måte å få handlet RaiBlocks på?