Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Ja, merka det. Gjelder det også uttak av LTC?

Har ikke sjekket, men gjelder helt sikkert alle uttak.

Har det egentlig noe å si? Det er vel bare å legge til autentisering…? Eller mener du KYC osv. Bitgrail hadde maks uttak på 2 ETH (eller var det én?) i verdi for noen uker siden mener jeg å huske.

Er ikke autentisering, men verifikasjon de krever. I tillegg er det visst en del som har sendt inn papirer for lenge siden og fortsatt ikke fått svar.

Ja litt feil ordbruk fra min side. Det er verifikasjon det er snakk om.
Tidligere kunne man ta ut verdier opp mot 0,5btc før man måtte verifisere seg, det har dem stoppet nå.

Og det har litt å si for det er nok en “negativ” nyhet, nå som raiblocks nettopp hadde fått igang børs nodene igjen.
Det er i utgangspunktet helt greit at man må verifiseres, problemet nå er at det tar mange uker, og pengene man satte inn er låst til bitgrail frem til man er verifisert.

Verifisering i seg selv er bare positivt og gjør at krypto blir mer legitimt.

Da skjønner jeg. VI får se hvordan det går - Raiblocks er en av de jeg har troen på - men glad jeg sikret litt gevinst på 30-tallet!

Jeg hadde høyeste kjøpet mitt på rundt 34usd :rofl::joy::disappointed_relieved:

Men har kjøpt størstedelen mellom 6 og 14usd så ikke bare elendighet.

Jeg kjøpte vel litt tilbake på nærmere 30 også når jeg tenker meg om :slight_smile: uansett tjent penger på rayblocks!

kult kart som viser hvor alle nodene er
http://xrb.network/

2 Likes

Satser på at dette kan starte litt oppgang igjen i XRB.

DataDash har XRP som en av 3 coins for februar 2018. Satser på at Substratum saken ikke har ødelagt for mye av kredibiliteten hans. (gjorde en analyse uten å opplyse om at han fikk betalt)

2 Likes

Noen som vet når de faktisk rebrander og listes på Binance?

Nei.

Kucoin har xrb/USdt nå.

Gode muligheter om XRB har vært på watchlisten nå.

Bitgrail sperrer ute alle brukere som ikke er EU-borgere og verifisert, og tillater kun withdrawals i bitcoin (bøttevis med XRB blir tvangssolgt for bitcoin). Dette burde bare være en midlertidig hump i veien, så om man har et litt lengre perspektiv tror jeg det kan være en god kjøpsmulighet. Hvor langt ned det kan presse prisen er selvsagt vanskelig å si.

I tillegg åpner det opp for noen veldig gode arbitrasje muligheter mellom bitgrail og kucoin for de som er verifisert (gitt at withdrawals fungerer som det skal nå).

EDIT: XRB withdrawals er visst nede for alle for øyeblikket :smirk:

1 Like

Gjelder det alle non-eu eller er eøs brukere inne i varmen?
har 70xrb på bitgrail… kjøper mer så fort jeg får bekreftet om eøs brukere kan bruke bitgrail

Det vanlige er vel at de samme reglene gjelder for både EU og EØS, men jeg har ikke sett EØS bli nevnt. Han som driver Bitgrail virker ekstremt ustabil så jeg ville vært forsiktig med å ha noe som helst stående igjen på exchangen.

Her er meldingen fra bitgrail:

Han skriver han skal poste offisiell utalelse på bitgrail.com men jeg finner ingen :sa:

sendte nettopp inn verifikasjonspapirer.

liker ikke å sitte med 200 XBR på bitgrail akkurat nå. Hadde egentlig planer om å flytte de over til Kukoin, vi får se hva som skjer når de åpner for deposits igjen.

Anbefaler Raiwallet. Fungerer ypperlig

Æsj har hatt tenkt på å flytte over til Kucoin en stund, satt over en del men mesteparten er fortsatt på Bitgrail! Får håpe det ikke blir tvangssalg - det der er forresten noe av det griskeste jeg har hørt om: tvangssalg slik at kursen stuper, og hvem er det som sikkert kjøper? Exchangen som tvangsselger. Lættis.