Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

XRB/BTC på Bitgrail

neh… kursen stabiliserer seg, kun de som panikkselger som drar ned kursen.
Du har 2uker på deg å stenge kontoen din, i mellomtiden vil europeere flokke til å kjøpe billig raiblocks og prisen på bg vil ikke ligge særlig langt under markedspris.

håpa å rekke å få klarhet i eøs spørsmålet før usa våkna, men rakk det visst ikke ser det ut til :\

1 Like

Si fra om du får svar på eøs da. Ellers må vi vel stenge ned konto når kursen er litt opp igjen…

1 Like

Ser ut som overføring av Raiblocks bare er nede temporært - med mindre det har vært sånn lenge?

I tillegg kan man registrere seg for beta til ny desktop og IOS wallet, og nanex.co (tidligere rai.exchange) er rett rundt hjørnet. Det samme tenker jeg også om notering på binance.

4 Likes

Det var på tide!

OK tittel på tråden eller blir det forvirrende?

artig at en navneendring har en sånn effekt. det er vel siden neo hadde en veldig utvikling etter navnebytte at det skjer?

Bra med en oppsving i et ellers labert marked

Enig. Alt som har kommet av info nå har jo strengt tatt også vært både kjent og ventet. Bærer litt preg av lettelsesrally av typen “endelig skjer det noe”.

Uansett tror jeg Nano er et mye bedre navn som vil bli enklere tatt i mot av “vanlige” folk. :slight_smile:

1 Like

Spennede å se hva som skjer med Binance listing nå. Er det rebranding de har ventet på?

Bra webside. De selger seg inn som trading pair. Det hadde vært stas

Da var det duket for Binancelisting

Litt om hvorfor de endret navn

Må si meg enig i følgende, selvom jeg også likte navnet Rai:

““When you think of the word nano, you envision a very short amount of time. This reference fits, as transactions are virtually instant and with no fees attached, we are ideally suited for micro transactions. In this respect, the name makes perfect sense””

1 Like

Tydelig at Raiblocks er desperate nå, stjele navn fra Norges største biotekselskap. Nei, nå blir jeg forbanna :joy:

1 Like

test1

Snart duket for en liten opptur i aksje-NANO også da

1 Like

Er det RSI du har under der? Ser ut som negativ divergens?

1 Like

Det er Nordic Nanovector og Nanokrypto sine kurser :wink:

Derav min ekspert TA som tilsier oppgang i Nanovector :joy:

Tror jeg må google for å finne ut hva negativ divergens er

1 Like

Da har de endret litt på bitgrail siden, og utifra det jeg kan forstå så er det kun EU borgere som kan registrere seg.
Norge står som unavailable.

Nå regner jeg med at Norge blir en av de første landene som det blir åpnet for, men det kan ta litt tid.
Terminerte kontoen og overførte til bitcoin. artig å se at 0.1btc har blitt 0.17btc =)
Men nano skal langt høyere…

Da var NANO listet på OKEX, som ifølge CMC har størst volum

1 Like

ja så dette jeg også. Håper de snart åpner for registrering av norske brukere, slik at jeg får overført mine XRB til en annen wallet. (frykter litt for at coinsene mine er tapt her altså, mye rart med denne exchangen)

Så du har altså terminert brukeren og tvangssolgt dine XRB @mark-1 ? fikk vel en ganske dårlig vekslingskurs på Bitgrail i forhold til andre exchanger? fikk du lov å overføre BTCene til en annen konto etter terminering?