Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

:+1:

kucoin og bitgrail hadde samme verdi når jeg solgte :wink:
0.00188998 BTC

Men et lite stort problem nå er om btc havner i fritt fall, så har jeg btc i limbo…
Er det noen som vet hvor lang tid termineringen tar?

Ja så det nå @mark-1 . Det var dette jeg også lurte på, selger ikke før jeg vet hvor lang tid det eventuelt tar å sende mine BTC til en ny exchange…

Litt av ett opplegg dette her.

“The procedure can take several days and when it will be taken over by our operators, possible COINS will be sold at market price according to the orderbook depth on the Bitgrail COIN / BTC market and converted into BTC.”

Litt skummelt det der om det tar mange dager ja. Si fra når noen finner ut hvor lang tid det tar da :blush:

Eg har RaiBlocks stående hos KuCoin, må eg gjere noko sjølv for at disse skal bli NANO, eller blir dette konvertert der?
*Får berre beklage om dette er belyst lengre opp i tråden, men eg såg ikkje et direkte svar til det eg spør om.

possible COINS will be sold at market price according to the orderbook depth on the Bitgrail COIN / BTC market and converted into BTC.”

jeg tolker det som at jeg kan ha andre coins, men idet de går igang og skal sperre kontoen så blir de solgt til btc og overført til oppgitt addresse.
kjøpte nettopp eth for btc på bg. skulle visst dette bittelittegranne før :stuck_out_tongue:

Du trenger ikke å gjøre noe. Det er de samme coinsene, bare navnet som er endret :slight_smile:

Nano ble forresten ninjalistet på OKEx, verdens største kryptobørs.
Dette vil åpne dørene for Asia :smile:

Dere kan også kjøpe Nano på Nordnet slik som jeg har gjort…? :slight_smile:

2 Likes

Nå har du endelig muligheten til å diversifisere litt samtidig som du er all-in i nano :wink:

2 Likes

Jeg forsøkte å overføre fra BitGrail til Kucoin nå, det gikk helt fint. Både Nano og Ethereum går fint å overføre. Men jeg har registrert navn/land fra før.

altså du er verifisert?

Tydeligvis :slight_smile:

Binance :+1:

https://www.binance.com/trade.html?symbol=NANO_BTC

4 Likes

Fuck nå blir jeg forbanna om ikke bitgrail godtar min verifisering.

Meget bra nyhet for Nano oppi alt dette krypto støyet som er👌

Imponerende, nano gjorde at både kucoin og binance crashet.

Noen med Nano på bitgrail som har blitt verifisert de siste dagene?

Venter forsatt på godkjenning slik at jeg kan overføre til Binance.