Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Jeg har sendt inn papirer, men etter dette dukket det opp en gardin med alle land og Norge sto som utilgjengelig så søkte jeg om terminering.
Denne termineringen ser ut til å ha blitt borte, men i listen over land så står Norge nå som tilgjengelig.
det Kan bety at eøs borgere kan verifisere seg.

Men foreløpig er pengene mine værfast hos bitgrail.

Venter også på godkjenning siden den dagen de stengte uttak. Venter også på en ticket som de ikke har svart på. Men tror de står trygt innpå der inntil videre da. Får i hvert fall ikke gjort så mye med de :smile:

Exchangene sliter litt med den annerledes-måten Nano er bygd opp på - regner med de løser biffen etterhvert :slight_smile:

Problemet er ikke Nano, problemet er han idioten av en eier.

Jeg sendte inn verifikasjonsbilder for en drøy uke siden - ingen oppdatering foreløpig. Jeg gir det en uke til og så terminerer jeg hvis jeg ikke blir verifisert. Hadde bare vært praktisk å ta det rett ut i wallet fremfor å overføre BTC til annen exchange og så trade for XRB og så ut til wallet… Som noen nevnte, i verste fall taper man bittelitt på arbitasje ved terminasjon. Når man terminerer slipper man transaction fee mellom XRB og BTC.

Så norske kan bruke exchangen? Hvis man er verifisert.

Problemet er jo at det tar like lang tid å terminere :smile:

Joda men jeg verifiserte meg med en gang jeg begynte der før jul.

Jeg blir aldri lei av å se disse demonstrasjonene, men denne synes jeg virkelig fikk frem fordelene med nano. Fra Austin, Texas til London på to sekunder.

Hvis du går til Legal -> Account Verification så vil du se verificaton level. Du må være level 2 eller 3 for å kunne withdrawe fra exchangen.

Bortsett fra at XRB er disabled.

17 millioner XRB er forsvunnet fra bitgrail

Uttalelse fra Nano core team:

Her fra BitGrail:
https://bitgrail.com/news

Kommer nok til å dippe for NANO, selv om det ikke er dems eget system som er problemet… Har ikke lyst til å selge, men er redd dette kan fort bli verre en det allerede er.

Vær glad du har mulighet til å selge du. Og ikke har alt på bitgrail.

Mistet litt på bitgrail og market solgte resten på binance. Tror den skal et stykke ned når nyheten sprer seg.

Akuratt nå innstiller jeg meg bare på at alle mine nano er gone… Har liten tro på at ting skal gå i orden på Bitgrail, har selvfølgelig ett lite håp, men det ser mørkt ut. Dumt da gevinsten er/var ganske grei

Jeg solgte nano ifbm. at jeg ba om stenging av kontoen, men kjøpte eth for disse. Så intet skal ha blitt tapt for min del (om man ser bort fra prisnedgangen på de nanoene jeg har da). foreløpig da…
Spørs om bitgrail noensinne kommer seg opp på beina igjen.

Men dette har foregått over tid, så det virker veldig merkelig at BG oppdaget dette først nå…

De har garantert visst at de har vært insolvente lenge. Virker som de har prøvd å sanke inn her og der for å dekke dette i denne perioden. Menmen, man får benytte anledningen med lav pris til å kjøpe nye :smile: Har trua på nano!

DN på ballen gitt

1 Like

Det er mange som har gitt beskjed om at de har fått deposits og withdrawals fra BitGrail doblet og triplet. Spesielt ETH deposits og XRB withdrawals kan jeg huske folk har nevnt. Min teori er at BitGrail sine systemer har hatt en veldig seriøs bug og at det over lengre tid har tillatt folk å kjøpe Nano for mer enn enn de egentlig har. I tillegg ser det ut til at det er en person som har tatt ut ekstreme mengder og overført til Mercatox, enten for å selge eller kanskje ta ut derfra. Dermed har walleten til BitGrail gradvis blitt tømt over tid.

At Francesco ikke har oppdaget at det var 4 millioner og ikke 17 millioner Nano i walleten før i forgårs nekter jeg å tro. Det forklarer i hvert fall mange av de merkelige beslutningene han har tatt i løpet av januar.

Hva skjer med Raiblocks? Hørte om hacking. Håper dere ikke tapte mye. Får meg til å tenke på det jeg har stående på Livecoin…