Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Fra 0,86 til 2,19 på 10 dager, muligheter for å tjene litt igjen om man følger med her!

1 Like

NANOKRYPTO? HOLD MY BEER :rocket:

1 Like

Den klatrer bra nå. Var vel på rank 50+ for en liten stund siden og er nå på 27.

1 Like

Har tenkt på å gå inn igjen en stund, angrer litt nå. Håper den kommer seg litt ned igjen før det snur ordentlig opp :smile:

I underkant av 4% fee med visa kort på coinbase er ikke verst. Har økt beholdningen med 50% i dag og tenker å i hvert fall gjøre tre kjøp til. Jeg snitter opp, men hadde ikke sagt nei til noen røde dager i krypto nå så lenge nano ikke faller på rankingen.

1 Like

Sjuk stigning i denne nå. 1D RSI på 90 nå da

1 Like

Dette har jeg brent meg på før. Hold deg unna er mitt råd :slight_smile:

Så på denne kommentaren og tenkte de rhadde steget såpass at med bear skulle den snart ned. To dager senere og nesten 100% opp! Wow imponerende I dette markedet :slight_smile:

Nå har jeg fått epost fra Bitgrail, usikker på om den er ekte eller ikke, som ber om at jeg oppretter innlogging og laster opp personlige dokumenter / KYC, for å kunne delta i søksmål og claime min andel av tapet i forbindelse med at Bitgrail ble hacket / lagt ned.

Er litt skeptisk, vet ikke hvor mye jeg faktisk tapte og tviler på å få noe særlig igjen uansett. På den andre siden har jeg allerede lastet opp KYC på mangfoldige sider (oops).

Noen flere?

1 Like

Nå nr. 8 på “Today’s Top Growing in Finance & business”. Bitcoin nr. 1.

3 Likes

786% på 3 mnd. Interessen vokser stadig. Ble ikke mindre etter at en Mastercard-representant la ut en tweet om Nano. Noen her som fortsatt følger med på Nano?

2 Likes

Følger delvis med, det er en av postene jeg har bestemt meg for å ikke røre, bare se. Suksess med det enn så lenge :slight_smile:

1 Like

Jeg har litt Nano, solgte ca 90% dessverre i sommer eller når det var…!

https://nanolooker.com

3,7 millioner transaksjoner siste døgnet og 60 CPS atm. Det er mer enn BTC, ETH, BCH og LTC til sammen og hver transaksjon tar fortsatt bare 0,3 sekunder og har ingen fees :slight_smile:

Selv om det er fordi noen spammer transaksjoner er det fortsatt stilig å se hvor godt nettverket håndterer det.

3 Likes

Ser den har steget litt i det siste, kurs på 2205kr… skulle ønske det var riktig pris, hadde de par hundre jeg sitter igjen med kommet godt med :sweat_smile:

1 Like

Har 840 nano fra raiblockstiden. Hodler

2 Likes
1 Like

Tilbake på 1 sekund nå og markedet reagerte oppover før hele kryptosfæren sank…

Spam attacket kom beleilig da jeg akkurat hadde fått over litt cash til kraken.
Kjøper siste post om vi går under 4,5usd.

Pen oppgang her siste 24 timer

1 Like