Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Takk for god forklaring @cairnz

Jeg har handlet ETH for ikke lenge siden. Så spørs det jo hva folk tror om ETH eller XRB vil ha den største gain i 2018 men man kan jo spre risikoen uansett

Forsøkt å komme meg inn med mer her, men har blitt løpende etter her siste to dagene. Så spørsmålet er om man bør avvente/ se etter andre muligheter nå som den er oppe i 5 milliarder i mcap. Eller siden den enda ikke er kommet inn på større exchanger så har den mer å gå på.

Ja, og ja. Ja, den kommer til å korrigere og mcap er litt for høy, litt for fort. Og ja, jeg tror den vil fortsette opp når den kommer på Binance.

1 Like

Herregud som denne går, ble visst lønnsomt å lese tekinvestor i romjula =).

Det at de “vinner” binance voten betyr vel ikke automatisk at de havner på binance eller?

Det går også rykter om at XP gjengen avventer videre votes og skal gjøre en siste innspurt i timene før voten stenger.

2 Likes

Det tar helt av, i skrivende stund er den på 37.62 USD!

Fikk litt til på 0.0024, mercatox er langt mer volatil så sjansen for dips der er større ser det ut til.
Spesielt etter at bitgrail fikset den buggen som fikk kursen til å gå i hytt og pine.

Snart forbi NEO i mcap.

Dette er jo i mine øyne IOTA bare med litt mere smakelige utviklere.

IOTA og Raiblocks har 2 helt forskjellige mål. Eneste likheten de har er at de begge er krypto, raske og ikke noe transaksjons fee.

Nå tar transaksjonene lang tid. Overfører til raiwallet fra bitgrail. Har tatt en time nå og “pending”…

Jaja, 7-gangen foreløpig :slight_smile:

1 Like

Hvor lenge har du ventet?

Tror det er Bitgrail som sliter med withdrawals igjen etter at de reduserte limit til 1 XRB. Discord og reddit er fylt opp med folk som har samme problemet. Sannsynligvis er det ikke sendt enda.

Når det gjelder prisen så tror jeg nedsiden er begrenset så lenge vi skal, og ikke enda har blitt listet på binance. Er nok en del som har kjøpt ene og alene for å få med seg det. Samtidig er det nok også en del som har en drøy gevinst som kommer til å sikre litt på binance :blush:. Om jeg skal tippe vil jeg tro det kommer en massiv pump og en omtrent like massiv dump første dagen XRB kan handles her.

3 timer nå

Er bitgrail som sliter ja. Jeg overførte i går kveld når jeg la meg. Stod opp til at det var på konto

Så lenge du ikke har en link til en transaksjon fra BitGrail så er det der det henger. Selve transaksjonen i nettverket tar bare noen sekunder.

Blir ikke så klok på bitgrail, hadde kjøp på 0.00195 som gikk inn, men lavest siden lunsj er 0.0021…
Men skal vel ikke klage. begynner å bli ferdig lastet nå, med mindre det dupper enda lavere da må jeg støttekjøpe litt.

Følg med på Crypto Investor på youtube utover dagen. Han skal legge ut en analyse om RaiBlocks som er veldig negativ (sier han selv). Han fremstår som en ærlig person så har ingen grunn til å tro han prøver å få prisen ned. I tillegg følges han av over 100 000, så det kommer trolig til å påvirke prisen. Kan bli en fin dip for en inngang for dere som venter på en korreksjon.

1 Like

Nå er jeg virkelig spent på hva han har funnet. Prøvde selv å lete etter negative ting før jeg kjøpte meg inn men fant ikke noe.

Eneste jeg kunne finne var at visse coin hadde noe spesifikke ting bedre, men totalt sett dårligere produkt :slightly_smiling_face:

Jeg venter selv på at den kommer på Binance. Tror den skal få en real dupp ned når andre vil selge etter inngangen der. Fort en korreksjon ned igjen til nivåene rundt julaften. Men heldig dere som har satset på 5000 coins eller mer per nå selvsagt :slight_smile:

2 Likes

Han hadde vel egentlig ikke funnet noen ting. Brukte 11 min på å si at det fantes andre coins som gjør nøyaktig det samme som RaiBlocks (raske, kostnadsfrie transaksjoner) og fortsatte å snakke om problemene til Bitcoin.

Jeg har solgt ut ca halvparten i løpet av de siste par dagene. Jeg tenker at om RaiBlocks blir det virkelig store så har den fortsatt veldig mye å gå på, men det er også godt å sikre litt gevinst, og gå inn i andre man har tro på.

1 Like

Det var skuffende fra Crypto Investor. Ikke fordi han var negativ, men fordi han ikke kommer med noe fornuftig. Egentlig en 11-minutters rant om at RaiBlocks er en pump&dump og overpriset, som om ikke hele kryptomarkedet er det. Han skal visst komme med en oppfølger, hvor han skal gjøre “damage control”. Lol