Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nano (NANO-NHL) Kryptovaluta

Også så greit når jeg allerede var på Kucoin… :slight_smile: Når skal man selge Raiblocks da? Sikre gevinst liksom… Eller hodle?

Jeg tenker å HODL’e litt til, men det får du selv bestemme :stuck_out_tongue: Tror den fortsatt skal høyere opp (70-80$) ganske så raskt, men vi får se :slight_smile:

Skjer det så er det jo koko…Og jeg vil være veldig takknemlig for tipset…Inn på rett under 3 med over 20k…

2 Likes

Jeg er selv inne på rett over 3$ med 170k nok. Så håper på videre :slight_smile:

Også, ser ut som ryktene stemmer mer og mer at Raiblocks skal skifte navn til nano. Ny (eller, jeg har ikke sett den før) nettside på vei.

https://nano.co/

4 Likes

Nå blir det avgjort i morgen om den også skal listes på Binance hvor den har over 50% av stemmene, tror nok denne forsatt har mer å gå på. 40$ på kucoin nå

Med kursforskjellen nå så kan man jo kjøpe på bitgrail til 33$ og selge på kucoin til 40$, 20% fortjeneste.

Da var avstemningen avsluttet og NANO… eeh RAI vant med klar margin, da tar det nok ikke lang tid før denne også kan handles på Binance.

9 Likes

Noen som har hørt noe om å få Raiblocks til Bitfinex?

Jeg har ETH på Coinbase som jeg skal overføre til GDAX. Er det best å bruke binance eller BitGrail når man skal kjøpe XRB?
Fant ikke XRB/ETH inne på ETH Markets på binance :thinking:

Gjør jeg alt feil her? :joy::joy:

Binance har ikke åpnet for XRB handel. De vant en avstemning i dag, men vil fortsatt ta litt tid før den kan handles der.

1 Like

Raiblocks har enda ikke kommet på Binance. De vant voten i dag, men det tar noen dager før det først kan handles, så enten Bitgrail, KuCoin eller Bit-Z-Exchange om du skal kjøpe :slight_smile:

1 Like

Og den handles ikke mot ETH. Markedene kan du se her: https://coinmarketcap.com/currencies/raiblocks/#markets

1 Like

OK. Da forstår jeg det sånn at det går greitt å handle raiblocks for ETH på BitGrail. Fantastisk :grin:

Ah. Var blind. Så ikke at den kunne handles mot ETH der. :man_facepalming:

Regna med du blingsa der ja :grin: takk for kjapt svar

1 Like

Kucoin også.

Hva tenker folk om veien videre for raiblocks? Blir den listet på binance de kommende ukene?

Den kommer nok på Binance snart ja! Synd Binance kuttet ut åp gi tilgang til nye brukere for en stund. Hadde ikke gjort noe å få 250.000 nye binance-brukere inn i en raiblocks-hype!

LItt usikker på veien videre. Jeg kommer i hvert fall til å beholde en del!

Tenker mye av det samme! Selger nok ikke mye før den har fått innpass på Binance :rocket:

1 Like

Ser ut som mange ikke vil selge før binance for da skal den opp. Men alle vil selge da? Da går det feil vei :stuck_out_tongue: