Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Navamedic (NAVA)

Nei blir spennende å se kvartalsrapport.

Hirr for en spread

image

image

Navamedic ASA - Mandatory notification of trade

Hvorfor står ikke Karianne Femtehjul Olsen på insidelista hos Navamedic?
https://navamedic.com/investors/shareholders/

Navamedic-aksjen som var i en god stigende trend har slitt med å gjenvinne den positive driven etter at Reiten solgte seg ut. Er det psykologien ved at Reiten valgte å ta gevinst som tynger utviklingen?

1 Like

Heller at alle andre store kjøpere av aksjen fikk benyttet seg av nedsalget til å kjøpe alt de ville. Da må nye kjøpere oppdage selskapet og aksjen for å ta det videre

Vil anta at det teknisk nå ser ganske trist ut også i denne aksjen, i likhet med alt som smaker av norsk biotek.

Navamedic ASA: Invitation to 2024 2nd quarter presentation

Major shareholder disclosure in Navamedic ASA

Det meste i denne sektoren går i dass nå. Er det norsk politikk som skremmer utlendinger ut av norske aksjer generelt og biotek spesielt? Eller er det smitte effekten av alle radforsk fiaskoene?

Major shareholder disclosure in Navamedic ASA

Hvis du kaller dette å gå i dass så tror jeg virkelig ikke denne hobbyen er for deg:

1 Like

Hvis du skal fortsette med disse nedsettende kommentarene, så tror jeg ikke moderatorjobben er noe for deg.

Det var vel heller dette jeg siktet til:
(Og for meg er ikke dette en hobby, men forsøk på å forvalte min pensjonssparing best mulig. Noe som jeg lyktes bra med før de siste 2 årene hvor det har gått omtrent som chartet. Eller “rett i dass” med andre ord)

Hva er nedlatende?

Er ikke det opplagt? Poenget med at aksjen er opp mye siste 5 år er greit, men han kan droppe «tror jeg virkelig ikke denne hobbyen er noe for deg». Jeg mener det er helt unødvendig å komme med, spesielt som moderator, og det er ikke første gang.

(nedlatende (bokmål/riksmål). på en overlegen, selvgod måte; med en ovenfra og ned-holdning).

Såpass, da må jeg si listen er lav og noen er relativt hårsåre.

Navamedic 2. kvartal og H1 2024: Den stabile veksten fortsetter, understøttet av ny lisensavtale

Navamedic Q2 and H1 2024: Stable growth continues and is supported by a new licensing and supply agreement

Greit nok! Til og med om man trekker vekk milestone er det en liten vekst der, selv om vi fremdeles er under Q3 2023 som var et eksepsjonelt sterkt kvartal. Inklusive milestone blåser det alle tidligere kvartaler ut av vannet.

Slik ser revenue kurven ut med milestone trukket fra. Hadde forventet cash var litt høyere dette kvartalet?

Earnings rebound delivered as awaited

Navamedic announced its 2Q results this morning, which were broadly in line with expectations. The earnings rebound in 2Q was notable with the bottom line recovering from the negative territory primarily due to a milestone fee income. Despite this, the results highlighted the potential for further improvement in the second half of the year, supporting our decision to likely maintain a positive stance towards the stock following the report. (Norne)