Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Navamedic (NAVA)

Lol - flytter market cap for millioner for prisen av en langhelg på strømstad spa

Omsetning
Antall
0,4 MNOK
15 438

Men mye av fallet har vel vært på tilsvarende “langhelgsutsvevelser”?

Starter uken sterkt, fortsetter å trade solid over 200 dagers snitt

At styreformann Jostein Davidsen, brukte 1 mill. på å kjøpe aksjer i selskapet den 11. juli må vel kunne sies å være et sterkt signal.
Vet ikke om det er mange som har fått det med seg?

1 Like

Norne tar NAVA inn i porteføljen:

" Inn kommer Navamedic , hvor analytikeren har et kursmål på 36 kroner, godt over sluttkursen torsdag på 23,60 kroner. Det pekes blant annet på et spennende oppkjøp av DNE Pharma, som ble annonsert i juni, og som vil bidra med god vekst for selskapet."

Nava nærmer seg golden cross

BUY recommendation is reiterated at a higher TP

Our estimate changes ahead of 2Q results reflect mainly adjustments post dne pharma acquisition, reflecting a stronger long-term outlook. Hence, we reiterate our BUY recommendation at a higher TP of NOK 40/sh. (36), implying a strong upside (>50%) from the current price levels. (Norne Research)

Golden cross ser veldig sannsynlig ut nå ja

Navamedic ASA: Invitation to 2025 2nd quarter presentation

Navamedic ASA: National approvals of Flexilev® in OraFID® granted across all Nordic countries.

1 Like

KOM SÅ NAVA

1 Like

Navamedic ASA: Rapport for 2. kvartal og første halvår 2025

Navamedic ASA: Financial report for the 2nd quarter and first half of 2025

Svinger ikke noe særlig altså. Revenue er jo opp, men ikke i nærheten av sånn veksttakt som det var.

Sier meg fornøyd med totalen etter at jeg fikk kjøpt en del aksjer på bunnen og sier takk for denne gang til nava. Ble en dårlig aksje for meg fordi jeg startet inngangen alt for tidlig.

Men følger den videre, blir nok bra til slutt

Har ikke fått tid til å se presentasjonen enda, og det blir nok noen dager til enda.
Markedet er tydeligvis skuffet, men det er ikke Norne så mye:

" Navamedic released its 2Q results this morning. The figures came in slightly below our estimates, though not materially off from the anticipated 2Q performance. The deviation was primarily attributable to a softer top line and more modest margins. Nonetheless, underlying adjusted results remained rather stable YoY, and the company maintained a solid cash position."

Er jo ikke noe krisekvartal i det hele tatt, men det blir ventepølse en stund til. Watch list material, men ikke noe sted jeg vil ha masse penger stående og trø vannet akkurat nå

Tipper den kommer til å vake mellom 18 og 23

1 Like

Norne har fremdeles troa:

" Positive stance is sustained

2Q model inputs led to slightly lower earnings expectations over the forecast period. However, the changes are not material, leaving our valuation unchanged, and we reiterate our BUY recommendation with an intact TP of NOK 40/sh. The company has reaffirmed its ambition to build a NOK 1bn revenue business through profitable and sustainable growth. Overall, we maintain our positive stance, with upside potential supported by solid fundamentals and prospective acquisition gains."

1 Like