Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Navamedic (NAVA)

Navamedic ASA: Double digit growth in the 3rd quarter, 2025

Navamedic ASA: Tosifret vekst i tredje kvartal 2025

Nope. Det er rett og slett ingen vekstkurve foreløpig som er i nærheten av hva de hadde i 2021-2023. De har god kostnadskontroll ihvertfall, det er viktig.

1 Like

Mysimba er største produkt og har dratt veksten opp, men har falt igjen. Mange av de andre produktene går bra. Med de nye fordelingstallene i presentasjonen kan man regne bedre på dette. Mysimba er nå nede i 25% av total slik at veksten fremover påvirkes mindre av ett enkelt produkt.

1 Like

Har du sett noen forklaring på det? Andre produkter bedre/rimeligere?

Beveget seg litt i dag

Navamedic ASA: Resignation of CFO

Navamedic ASA: Appointment of CFO

Navamedic ASA: Utnevnelse av Finansdirektør

1 Like

Oslo, December 9, 2025 - Navamedic ASA Introduces Flexilev[®] in OraFID[®]: Enhancing Parkinson’s Care with Simplified and Precise Dosing for Personalized Treatment

Det ga 5 kroner på 2 dager. Men enda 10 kroner igjen til kursmål 36 (som kanskje forhøyes nå?)
Det forundrer meg stadig at det er så liten interesse for denne aksjen. Mens det er skyhøy interesse for f.eks. PHO som skuffer, år etter år. Potensialet er jo også der tilstede, men er det større på mellomlang sikt?

1 Like

Stikkordet mitt på det er vekstkurve. Selskapet er flott, men det er priset inn ganske mye allerede.

Men det er et lovende teknisk move i dag, kommer helt opp til et forsøk på å bryte ut av den lange nedtrenden den har vært i. Jeg har denne på watchlist, og blir interessert når jeg ser denne type chart

Navamedic ASA: Notice of extraordinary general meeting on 7 January 2026

Han gjennomførte ett av de største helseteknologisalgene i Norge.
Nå blir han styreformann i NAVA:

1 Like

Ledelsen i Nava er definitivt en god mix .

Gikk den litt for bratt opp? Vi så jo noe lignende i august, og da kom den fort ned igjen.
Men skal den ta igjen hovedindeksen, siden de skilte lag for to år siden, er det mye igjen enda.

Chartet står seg veldig likt som på slutten av forrige uke. Bunnpattern og higher lows.

Spørsmålet er vel hvor kjøpsinteressen skal komme fra på kort sikt, sånn utenom de som har kjøpt aksjer i de store transaksjonene. (se volumspikene)

Financial calendar

Veldig som forventet at det ikke foreløpig er nok brennstoff i chartet til å ta ut denne motstanden:

Hvis det kommer et etablert brudd på høyt volum over 26 er den kjøpbar.