Hvorfor fortsetter de med tilbakekjøp? Jeg synes kursen er litt høy før det.
Tja. Kursen har jo gått flatt i et rektangel i snart to år, så gjør ikke så fryktelig stor forskjell på om de handler de få aksjene på 9 eller 11. Ikke deres jobb å spekulere i kurs sånn sett.
Ser nok billig ut om et års tid;)
Synes det lover bra at det begynner å bli bevegelse blandt aktørene 
Så du har ikke noe tro på analysen som ble postet over? 
Jeg sitter ikke i aksjen fordi jeg tror fair pris er 11 kr. Gjør du? 
Interessant åpningsauksjon i Nekkar i dag. Vanligvis er det bare bullshit når kursen går opp 60 øre, men her gikk det faktisk 48k aksjer på 11,40.

Contract incoming?
Hvem tenker du er selger?
Liten oppgradering her også? ONEX Undertaking Second Phase of Expansion of Greek Shipyard at Syros
Husker ikke om det er et fond eller noe annet, samme kan det være - på dette volumet går det raskt.
Bewi
The company highlighted that it is investing €5 million for upgrading on its floating dry dock and an additional €2.5 million for the Syncrolift.
Hva gjelder Hardingsmolt som gikk for “ScaleAQ” lukket merd, så ser jeg at også den har 10.000 kubikkmeter mindre kapasitet enn Protectus.
![]()
Ser ut som volumselgeren ble ferdig med dét.
Ser jo på https://app.investordata.no/stocks/nekkar-NKR?date_period=monthly at det er endel store selgere/kjøpere.
Typisk med aksjer som Nekkar, så må de private endre mening for at aksjen skal kunne snu opp. Nordnet-kundene er selgere. Avanza kundene “snudde” såvidt i okt.
Jeg må si at det er imponerende av kjøperen der å være tålmodig og klare å skaffe seg en sånn blokk til den prisen.
Hvis det er DNB kontoen som selger, så kunne de nok fint ha fått posten til under 10 kr også hvis de var tidligere ute, da de solgte største enkeltpost på 9,89