Ja. Samlet. Ser jeg også skrev feil da MW sin short var på det meste drøye 21 mill aksjer. Det meste av disse ble satt 11. og 12. Juni. Vanskelig å si kurs grunnet enorme intradagsvigninger, men si rundt 6 kroner. De to andre har satt shorten på høyere kurs, men er begge godt i minus. Tipper drøye 7kr for disse to.
Så klart er dette Molnes…
Samme journalist kalte det barnemishandling når Løkke kjøpte aksjer til varna på 2,32kr. Foreløpig fremstår han som en gigantisk løk 

Pr i dag snaue 400% gevinst
Men OK. Er priset inn litt forventninger her.
Har vært med siden barna til Løkke, og blir så lenge Clearstream øker. Det er en begynnende konsolidering i bransjen, og jeg blir ikke overrasket om noen vil ha en del av Nel. La merke til nye Sveitiske banker på topp 50 nå. Europeere er tydlig mer interessert en nordmenn, og det kan vi like!
Har du tenkt å selge aksjer i NEL, gjør det for guds skyld i god tid før 4. desember
Det vil være tjenesteforsømmelse av NEL-styret ikke å vurdere en gigaemisjon nå.
Jeg tenderer mot å være enig.
Løkke sa de hadde bra med penger under Q3 presentasjon. Dog spennende hvis de henter mer penger, fordi de skal vel da evt. brukes til noe fornuftig…
Ja de har rikelig, men børsene kan jo fint krakke 50%. Da ville i tilfelle løkke fremstå som et geni om de hentet penger nær ath
Det er sant, blir spennende å følge.
Jaja. DN og Jensen liker å lage litt støy.
Aldri dumt å hente penger, og enhver emisjon i NEL har jo vært vellykket, men når det kommer fra denne mannen og DN, så blir jeg litt matt. DN har vel aldri hatt en positiv artikkel om hydrogen på generell basis…
Gavepakke til Marshall Wace. Blir artig å se om de dekket seg inn i dag.
Tror heller ikke Jensen kjenner til antallet aksjer som er i denne lockupen lenger. Sullivan har vel snau 4 mill aksjer. En halv dagsomsetning på en dårlig dag. Danskene har splittet selskapet i fire, og trenger ikke lenger selge som en enhet. De har blitt så fete på sine salg at de fort kan finne på å sitte lenger. I det minste noen av de.
Voldsomt fall plutselig, fra +3% til -7% - ikke landet. Hva skjer?
Matchinghalt. Falt visst ikke i smak når Trevor kvitret. For jævelig at en som kvitrer skal ødelegge så mye. Jeg solgte unna en del Photocure, og tok 15000 på 7,49. Så får vi se 
Helt sykt. Poster mellom 500000 og 1 mill bare forsvinner på millisekunder. Her er det sannsynligvis massiv shortinndekning kombinert med at Clearstream og andre øker kraftig, og småsparerene taper som vanlig.
- desember utløper lockup-avtalen som som forhindrer storaksjonærer fra å dumpe aksjer i NEL. I dag annonserer Nikola ny batteriteknologi og NEL-aksjen stuper på meget høyt volum. Les mer i morgen i en børskommentar nær deg.
Hehe. Jadda. Ser den 
Da kan vi fort se aksjen på plussiden igjen.
Skulle hatt en litt frie midler der på 7,45. Allerede tilbake på 8,25