Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Melding Nel

(Oslo, 23 June 2016) Nel Hydrogen Solutions (formerly branded as a part of H2
Logic) has entered into an agreement with the City of Mariestad for the sale and
construction of a H2Station®. The hydrogen fueling station will be located in
the strategic Gothenburg-Stockholm corridor, and will complete the last leg in
connecting the Scandinavian capitals.

“The City of Mariestad is actively pursuing a strategy of increasing use of
renewable energy and fostering a local industry within new technologies. The new
hydrogen fueling stations is an important step, as it enables use of hydrogen as
fuel for vehicles and creates a platform for new activities within renewable
hydrogen production and energy storage. In addition, the new station in
Mariestad will provide hydrogen fueling in the strategic transport corridor
between Gothenburg and Stockholm, enabling hydrogen vehicles to make the cross
-country drive between the two cities, for the first time”, says Jacob
Krogsgaard, Division Manager of Nel Hydrogen Solutions.

Kjekt att jeg handlet i går kanskje :yum:

5 Likes

Lykke til.

3 Likes

Jeg gikk inn på 2,13 i fjor, og har et femårsperspektiv på investeringen i tro på at hydrogen kan være en marked som kan ta seg opp relativt mye når det først begynner å gå

2 Likes

Hansson er ute av topp 30 så da var kanskje ikke posisjonen så langsiktig alikevel :wink:

Da tapte han godt med spenn gitt mtp på at han gikk inn hardt på 2,75 eller hva det nå enn var :flushed:

nå er vel neste støtte rundt 1.60

1 Like

Støtte ved 1.77 og teknisk positiv på mellomlang sikt iffølge Investtech

Ja, nå er Investtech endel proffere enn meg på TA, men teknisk positiv på mellomlang sikt klarer jeg ikke helt å skjønne etter dagens utvikling.

Alle korte trender krysser de lengre trendene, og det blir spennende å se om SMA50 (svart) krysser SMA200 (blå). Hvis EMA50 er et forvarsel på SMA50, så skal vi lenger ned.
Forrige bunn var da ved 1,62 , jeg sier derfor rundt 1,60.

1 Like

2 Likes

Investtech spår altså 5% ned før det snur, jeg spår ca 15% ned :slight_smile:
Kommer det under 1,7 så finner du nok meg i ordreloggen :wink:

2 Likes

Stakkars jævel som kjøpte på 4.2 for 60 dager siden, håper ikke han sitter enda :stuck_out_tongue: . Nel faller nok sålenge markedet er usikkert, men sikkert en av de første opp bakken når stemningen snur.

3 Likes

Ser ut som Investtech slo Fenriz i TA denne gangen :wink:

2 Likes

Haha de helgarderer jo seg hele tiden uansett, Som meg i innlegget over :smiley: Trodde den skulle videre ned også, men ble vist først opp bakken med 10%. Så da ble det ikke feil :wink:

2 Likes

Ikke mye fart i aksjen av den grunn, Stått omtrent stille i 1mnd. På tide noe skjer:P

http://bodonu.no/vil-gjore-bodo-til-norges-hydrogen-hovedstad/23.06-04:11

1 Like

Støtten ved 2,14 er brutt, neste støtte ved 2,86. Ser ut som om den skal noen prosenter opp i dag uten nyheter, noe på gang mon tro?

Edit: Rt 2,27

2 Likes

ned 3,5% sålangt idag.

Ingen burde være sjokkert over det. Sånn er det når man investerer tungt og er i ferd med å bygge seg opp. Det som er mer interessant er at de sier de tror de tjener penger allerede neste år fremfor 2020 Som tidligere antatt.