Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Fornøyd med inngangen. Sitter jeg. Tror ikke den skal så mye lengre ned under emikurs nå.

1 Like

Jeg gikk ut på stoploss på 3,1. Skjønte fort at det var dumt, men fryktet at den skulle gå litt ned igjen. Jeg pleier å kjøpe på topp, men denne gangen satt jeg på hendene. var ikke så lurt, men det snudde litt i dag. Jeg tror heller ikke den skal så altfor langt ned, men hvem veit. Forrige emi var vel rundt 2,7? og den gikk jo ned til 1,8 før det snudde.

Jeg tror det er bra potensiale i selskapet, men det må følges opp med kontrakter

1 Like

Jeg kjøpte på 4.28 og solgte i panikk på 4.48 idag…

4 Likes

skjer her nå da ?

1 Like

Det er vel bare at det steg veldig fort, mange kortsikige heiv seg på, og så kom det ikke flere kontrakter med en gang. Da skal de kortsiktige ut igjen, og så blit det vel litt panikk blant de som er usikre

2 Likes

Kjøpte meg inn på 3.218 og sitter fortsatt på toget. 4.780 nå :slight_smile:

4 Likes

Solgte resten av Nel nå på 5.66. 41% gevinst på de :slight_smile:

7 Likes

Gratulerer

Så nå laster du vel opp i FC?!

Har bare kjøpt 20k. Men ja, jeg skal kjøpe litt nå i påvente av nyheter som kommer nå i januar. Syns jeg ante en mer positiv tone fra Funcom nå. Merkbar endring i kommunikasjonen som gjør at jeg tror de vil kjøre kursen opp så langt de kan - med lovlige og smarte metoder :smile:
Håper å selge meg ut før emisjonen, men likevel sitte inne når kursdrivende nyheter kommer. Som detaljer om det nye spillet. Det kan godt komme første uka i januar. I hvertfall i løpet av neste måneden.

sinnsyk handel med car der da…spennende å se på

Noen casher inn

– Jeg tror på det langsiktige caset, men alt er en funksjon av pris og
disiplin. Jeg har valgt å ta ned risikoen etter en eventyrlig
kursutvikling, sier Hansson til E24.

da gikk det vel hull på boblen da, blir spennende å se hvor langt ned den skal

edit: ender nel i minus idag ?

1 Like

Morti, enten du var god, eller heldig, grattis, eg ser herved opp til deg :slight_smile:

Takk takk! Kjøp Funcom nå. Eneste raketten som ikke har tatt fyr enda :slight_smile:

2 Likes

Kanskje på tide å sette en stopper loss da :smile:

1 Like

RT 4,92

Det var flaks, men jeg ante det kom. Fikk høydeskrekk.

litt fristende å ta noen nå, men det er jo nesten farligere nå enn da den var neste på 6

Kom meg heldigvis ut på 5. Satser på å komme meg inn igjen i morra

Var heldigvis såppass heldig at jeg kom inn igjen på 4.9 så da ble det en liten profitt i dag også :slight_smile:

2 Likes