Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Begynner å få litt lyst på Nel, men ser ann litt enda.
Prøver å lese meg opp litt på ho, men med 20-30 nye tråder hver dag, er det en umulig oppgåve.

Noen her som følger den ?

2 Likes

Har det kommet dårlig nytt her i dag? Har ikke tilgang på noe på farta men nel stuper jo…

1 Like

har du noen gang stukket en synål i en oppblåst balong ?
Da skjer det akkurat det som måtte skje her, prøv det :slight_smile:

Nå¨er det bare om og gjøre å finne ett smart tidspunkt for kjøp

2 Likes

Må huske å sette teip der du stikker da. Jaja fortsatt snitt på under 3.5 så får ta kjangsen på opptur igjen

3 Likes

Salgspresset begynte etter en artikkel på e24 om en semi-kjendis investor som hadde solgt seg ut. da snudde aksjen fra 18% opp den dagen til langt ned på minussiden. Etter dette så har den glidd relativt rolig nedover igjennom romjulen og nå på nyåret.
Antar at den kommer til å fortsette ned mot emisjonskurs som var 3.70, så blir det nok ganske dødt frem til nye oppkjøp eller avtaler blir annonsert.

Ville personlig ventet til reperasjonsemisjonen er satt før jeg hadde kjøpt meg inn.

4 Likes

Hvordan er støtten på 4ish kroner for NEL? Brudd gjennom og rett tilbake til rundt 2, eller er det skjedd for mye til at den skal dit igjen?

eg skal ha meg en pose nel etterhvert, men venter til eg ser den snur

1 Like

Kan ikke svare for det tekniske, men det ble jo utstedt mye aksjer i emisjonen på 3,70 og aksjen ble omsatt på store volumer hele veien opp fra 3 tallet. Så min antagelse er (som nevnt over) at korreksjonen nedover bunner rundt emisjonskurs. kansje noe under.

2 Likes

Da blir det spennende å se om den snudde idag, eller om det bare var en liten opptur på slutten av dagen

2 Likes

Jeg satset i alle fall på at den snudde i dag og gikk inn på 3,93 kr da jeg mener den er oversolgt og vil få en korreksjon opp.

Også på at Bionor snudde i dag og gikk inn der også, samme grunn.

1 Like

Jeg har også kjøpt NEL i dag. Kjøpte på ca 4. Tenkte egentlig å kun ta en trade, men så snudde den ett øre fra target. Så da blir vel dette en investering istedenfor en trade :wink:

3 Likes

Etter å ha fulgt med børsen ned idag tidlig, så ser det ut som det har snudd.
Blir ganske volatilt i alle oljerelaterte aksjer fremover, så jeg tror NEL kan bli en trygg havn og forhåpentligvis stabilisere seg i området 3.9-4.0

1 Like

Jeg kjøpte meg inn i NEL på 4.31 :slightly_smiling:
Klarer ikke sitte på sidelinjen og se på og har lært meg å prøve gå inn i en aksje når den beveger seg i riktig retning. Får vi bare se hvor ferden ender :slightly_smiling:

1 Like

Da har Arctic sett på aksjen og gitt den et kursmål på 7kr. Omtalt i artikkel i DN idag.

For min egen del er det en aldri så liten “lettelse” at noen endelig har regnet litt på potensialet i denne aksjen.

3 Likes

noen hyggelige forummedlemmer som er Arctic kunder og kunne lagt ut analysen…? :slight_smile:

1 Like

NEL til kurser rundt 4 kr nå er en god trade.

Regner med denne på vinnerlista i morgen…

2 Likes

Innsidesalg i NEL. http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=392821

Jeg solgte på 4,38 i dag. (ikke fullt så mye som innsideren solgte da)

2 Likes

Det rister godt i porteføljen min nå. På 1 uke er jeg 30% i minus avkastning :frowning: Hjalp ikke akkurat å gå inn i NEL heller. Er nå man får se hvor sterk magesekk man har!

4 Likes

Kjøpte NEL igjen, satser på at den klatrer litt utover nå. Er vel en overreaksjon kombinert med meget surt børsklima. Ser forøvrig ut til at Olja roer seg litt ned etter nyhet om OPEC land som ønsker krisemøte.

3 Likes

Du er ikke alene om å blø i dag. Men det går seg nok til