Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Småprat (NEL)

Vanskelig å si, han er litt mer irriterende kakkerlakk :smiley:

aksjepost 2014 : 200 000 aksjer(solgte samme år)…aksjepost 2020 : 0 aksjer :sweat_smile:
image


:thinking:

Er jo dær mye av markedet til NEL ligger i fremtiden, mens mange snakker om hvor ubrukelig hydrogen er i små biler :sweat_smile:

1 Like

Det er deg som er greia idag…å prøve å se hvor dette og allt det andre på hvor det bærer hen…

ikke alltids like gøy å være etterpåklok… :man_shrugging:

1 Like

Nellevilt :see_no_evil:

4 Likes

Pareto øker kursmål!

…til 8 kroner.

2 Likes

NEL får kursmål 5 med salgsanbefaling fra DNB hvis det ikke fremkommer viktige strategiske grep eller viktige nyheter ved. produksjonslinjen på Herøya. Heftig reduksjon!

Kilde/hvor står dette?

Nyhetsbrev fra DNB Markets på mail, men ser ut til at FA også har begynt å omtale det nå

1 Like

1 407 401 146 er antallet aksjer i selskapet sier nordnet.

Så kurs 5 ville være 7 milliarder (DNB), mens 8 er 11 milliarder (Pareto).

Jeg tenker at så “lav” børspris måtte nesten avhenge av at det kommer en skikkelig ESG-korreksjon.

1 Like

Fint men en korreksjon her. Gått mye nå.

Bare 50 millioner nye aksjer? :smiley:

Absolutt. 18 kroner om ett års tid? Type

Med litt urolig makro kan 18kr vise seg fort.

1 Like

Som sagt jævla spent på når denne bunner ut. Har ingen interesse av aksjen om ikke for feeet rabatt.
Fordi jeg tror inntjeningen er såpass langt frem i tid at jeg kulern til alt over 18-19. Dog en superspennende fremtidsaksje : )

Ser NEL er tatt inn i det gode selskap, både lokomotiv og tungvekter:

Børslokomotiv stiger fem prosent på børsen

Hovedindeksen på Oslo Børs åpnet med en forsiktig nedgang, men har hentet seg inn til en oppgang på 0,4 prosent ved lunsjtider. Tungvekteren NEL ligger opp 4,9 prosent.

Hvor mye tror dere tror dere nyheter om produksjonslinjen på Herøya vil påvirke aksjekursen? Og ikke minst, hva skjer den dagen de annonserer at den er ferdig?

Trenger de Herøya, hvis Nikola avtalen går i grus ?