Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Småprat (NEL)

Godt poeng :slight_smile:

Det finnes jo ikke negativt, så helt innforbi. Jeg tenker jo at hydrogen vil være et naturlig valg for en pickup som skal trekke en husvogn på 12,5 tonn, eller hva de skal dra på. Nå kjenner ikke jeg forholden rundt den jevne pickupeier i US, men ytelse og rekkevidde tenker jeg er essensielt.
En grunn til å sette opp en ekstra dispenser fra Nel på stasjonene :v:

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Har dere solgt? :money_mouth_face:
Hva skjer på 13kr? Kommer det ikke nyheter er det vel naturlig å snu her?
Men heftig omsetning dag etter dag. Store poster skifter hender. Det er ikke oss små som driver dette oppover. Hele hydrogensektoren er on fire. Nyhetsbildet flommer over av hydrogennyheter. Hele det vestlige Europa ser ut til å bestemt seg for hydrogen sin plass som energibærer i fremtiden.
Intet videre nytt siden Desember., og nyheter kan smelle inn any time. Triggelisten er lang. Jeg tror vi ruser videre et stykke! Løkke til!!

1 Like

Må bare gratulere alle sammen med fantastisk oppgang hittil i år​:blush:. Eier selv ikke aksjer, men gleder meg over andres fremgang. Holdt selv på å gå inn på 8,70,men så fikk jeg DNB sitt kursmål rett i fleisen og feighet ut. Sånn kan det gå:see_no_evil:. Lykke til videre alle i NEL​:trophy::trophy:

Ja hadde 13 som target og solgte meg ut her.
Ser foreløpig ut som den ikke har tenkt å kjøle seg ned ennå, men vi får se i løpet av uka. :slight_smile:
Håper å komme inn igjen på en dipp.

2 Likes

Gratulerer med gevinst :+1:
Har solgt med litt ned, men blir med videre på langsiktige posten og pensjonskontoen :stuck_out_tongue:

Interessen fra utlandet er fortsatt mye større enn fra oss i Norge

2 Likes

Wow! Hvilken side bruker du?

https://trends.google.com/

her finner du trend`s på d meste

2 Likes

Helt rått volum idag! Virket som omsettingen skulle ned på 11.6kr, men har tatt fart igjen. Kanskje pga denne?

image

1 Like

Helt vilt! Nå må det bare tikke inn storskal ordre på elektrolyse slik at det blir handling bak ord fra EU!

Og kanskje litt pga denne konferansen

https://www.nettavisen.no/podkast/serie/enerwe/the-time-for-hydrogen-is-now

Omsatt for 635 mill! Rett og slett råsterkt. Er jo ikke bare luft bak oppgangen.

Eneste aksjen jeg er long i nå.

Verdt mer enn SAS, PGS og Norwegian til sammen jf. E24.no. :slight_smile:

1 Like

Verdt mer enn det dobbelte av NANO, PCIB, PHO, BGBIO og TRVX tilsammen.

1 Like

Ja, men Nel taper vel mindre penger en de 3 tilsammen?

Mer omsetning i aksjen på Oslo børs idag enn selskapet har i omsetning i hele 2019 :joy:

1 Like

Jupp, men andre en oss fjellaper har troen, og da går det den veien. Som sagt i går, så er hele hydrogenbransjen on fire. Se på powercell, ballard, itm og andre i sektoren. Det tar av!
Hvorfor? Jo. Fordi resten av verden ser ut til å skjønne at hydrogen blir en viktig del av fremtidens energimiks. Her på berget klapper vi oss selv på skulderen med best i klassen på elbiler, og folk evner ikke å se forbi biler når det drøftes hydrogen. Gjentatte eksempler i denne tråden. Med så heftig omsetning, så er det andre aktører en nordnetkunder som tar plass.
På tide med feita nyhet nå, Nel!