Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEO (kryptovaluta)

Mitt price target for året var $200. Når den går så fort tenker jeg den likegodt kan gå til $1000 ila. året om man sammenligner med ETHs utvikling. Men dumt å kjøpe nå kanskje… får vente på en retrace til $120-150.

Vente nå, mens bitcoinverdien faller? Hvis du kjøper for fiat så skjønner jeg det, men personlig så har jeg tømt for bitcoin i dag og gått inn i ETH og NEO

Noen grunn til at ETH ikke skal gå ned sammen med bitcoin?

Hvorfor kræsjer alt utenom den kinesiske ethereum når det er Kina sin bannlysning som skaper krakk :joy:

ETH skal nok ned, men det er ikke så mye idiotpenger i ETH er min teori…

Det gikk jo fort, får den til 133$ nå :wink:

Kjøper under $100 heller da :smile:

1 Like

Hva vil det ha å si for NEO når det er kinesiske myndigheter som ønsker stramme inn ganske hardt?

Godt spørsmål: jeg tipper egentlig (helt uten grunnlag, dette er ren synsing) at det er litt medieskapt hysteri som kommer til å bli vannet ut etterhvert. Selvsagt kan det tenkes at Kina vil forsøke å banne all krypto. Men jeg tror ikke de vil få det til. Så jeg tipper også at kinesiske myndigheter kommer til å lette på kravene og etterhvert godkjenne kryptoer som en del av teknologiske fremskritt. Akkurat som andre land er nødt til å gjøre. For å si det sånn: hvis kryptoer ble ulovlige i Norge ville jeg ikke solgt alt jeg hadde av den grunn. Jeg ville faktisk sett på det som en ekstra god grunn til å beholde krypto.

1 Like

Så du sier at du ville risikert å bli straffeforfulgt og kriminalisert? En må huske på at lovene i Kina er annerledes enn her, og det samme er respekt for autoriteter. En skal holde hodet kaldt men samtidig ikke være blind for at denne «korreksjonen» blir langvarig. Når Asia står for det største volumet og miningen i verden betyr det selvsagt en del at de nå trekker seg ut.

1 Like

Kina står ikke for det største volumet lenger.
Men ja det er et diktatur og de gjør nøyaktig som de vil.
Sør Korea og Japab derimot er demokratiske land som ikke kan gjøre slikt. Begge to jobber knallhardt for å regulere krypto, men dette kun for å gjøre seg klar for fremtidigen.
Urealistisk å ikke ha reguleringer.


Dette blir skikkelig rått. Sør Korea også har jl skikkelige banker som fasiliteterer handel. Så det blir som aksjer, bere enklere og mer spennendes. Tror det blir den nye investeringsklassen for folket. Japans innbyggere har vanvittig mye sparepenger på konto, dersom vi får gamlingene med så vil det føre til absurd oppgang.

1 Like

Er ikke japanske bestemødre mye av grunnen til at vi hadde rallyet vi nettopp så? Forøvrig enig at asiaterne er flinke å spare :slight_smile:

Vet ikke nøyaktig demografien. Sannsynligvis mest unge. De har bra penger de også ettersom de fleste er uten barn og de har gode lønninger lav inflasjon og høy sparing . Menn er ofte single også uten kostbare kjærester :joy:

2 Likes

Noen som har kommet seg med i apex? Ser etter noen å ha det gøy sammen med fra mars 2018

Er blant 5001-12500 som venter på å bli whitelistet. Hva med deg @Flaskepanter ?

1 Like

Var med på presale, skal være med på crowdsale også, spent på om det blir noe crowdsale i det hele tatt… Hehe. Denne blir spennende, har store forhåpninger, den burde slå redpulse og rpx har gjort det det greit.

1 Like

Kult! Jeg er jo på venteliste som 1 av 7500 andre, så spent på om jeg får delta eller ikke…

Glem NEX ICO folkens, NEO kommer nå med nOS! :smiley:

1 Like

En smule suspekt å bruke Zuckerberg i reklamen?

Over til noe annet: Av en eller annen grunn stoler jeg langt mer på folk som oss og våre analyser/tanker enn en link til en ICO-side. Hva tror du selv @nocturne?

Reklamen er cheesy som pokker men digger musikken :smile: Jeg har ikke lest meg opp på nOS enda, men etter alt å dømme blir dette en innertier. Det er bare å se på NEX som har ekstremt mye hype og kommer lett til å moone på exchange (forutsatt bullmarked). Forøvrig så konkurrerer nOS med bl.a. Substratum, og man kan jo sjekke hva ATH var på dem :wink:

Nå har vi lite detaljer om token metrics enda, så vi får se hvordan det ser ut. Jeg vil anta det blir like vanskelig å komme med i denne som i NEX.

3 Likes