Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Dette blir absolutt spennende å følge med på fremover. Dog vil nok salget av FAP 20 og FAP 30 sensorer styre kurs en god stund (nærmeste året. )

1 Like

Flaggemelding

NEXT Biometrics: Invitation to presentation of Q4 2024 results

NEXT confirms new bank design win in India

NEXT Biometrics: Q4 2024 results

NEXT Biometrics Excels in Indian Testing – Strengthening Market Position

NEXT Biometrics signs non-disclosure agreement (NDA) with leader in the Smartphone Ecosystem

NEXT Biometrics Q1 Update

NEXT Biometrics Group ASA: Annual Report 2024

NEXT Biometrics Group ASA: Notice of Annual General Meeting on 9 May 2025

NEXT Biometrics Group ASA: Notice of Annual General Meeting on 9 May 2025

Correction: Publication of Annual Report 2024

Er det ingen aktive her som har Next-aksjer. Veldig stille i tråden. Hva er det som holder kursen tilabake på en slik grønn dag? Ingenting, eller alt?

Jeg har Next. Investorer er møkk lei snikk snakk. De skulle levert mye bedre i q4 og q1,enn hva fasit ble. Det hausseevntet med «we will rock MWC i 2027» var perfekt salgssignal. Det er hele tiden unnskyldninger. Og fremtiden skal bli så bra. Det er bare Elon Musk som har fanskare stor nok til at det funker.
De tåler ikke mye mer fusk i maskineriet før ny emi må til.

3 Likes

Jeg tror det er en iceberg ordre på 4,60, så der kan man sikkert plukke det man vil. Men den kan jo kjapt flytte seg oppover også da …

1 Like

Ja,jeg er glad dette er en liten post i port. Den blir ikke økt. Men beholdt.

1 Like

Ingen aksjer men fristende å prøve seg etter neste emisjon

Når kommer den tro?

Nja,sjekket q4 nå. Det er rom for å tabbe seg ut en stund. Jeg anser det som mest sannsynlig at det ikke blir noe mer emisjon her. Men bare såvidt. Type 40% sjans for emi,60% ikke.
Bare gjetning. Hver og en må vurdere selv.

NEXT Biometrics Group ASA: The nomination committee’s proposal to the annual general meeting