Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

11/02-2019 07:00:04: (NEXT) NEXT Biometrics and M-Tech Join Forces on Biometric Smart Card Deployment in India

“It comprises NEXT`s sensor technology that is successfully being used in millions
of devices in various industry segments worldwide.”

Tatt fra gårsdagens melding. Her er det bare 3 ting som teller og det er salg,salg og så mere salg. All de jævla samarbeidene virker jo aldri å føre fram og fremstår jo som et jævla digert røyteppe, spør du meg…

Next har havnet i samme gryte som thinfilm og Idex… ingen av de klarer å selge

Samtidig kan det komme en brutal rekyl her, spørsmålet er om man tør å kjøpe, og i så fall når. Men nå fikk de hentet en del penger her nylig. Ser i hvert fall mer fristende ut på lenge utifra oppside og risiko.

Man bør vel vente til rep emi og alle transjene er gjennomført.

13/02-2019 07:00:19: (NEXT) MobiOcean Selects NEXT Biometrics Fingerprint Technology for Aadhaar Payment Solution

14/02-2019 14:13:30: (NEXT) NEXT Biometrics Group ASA – Update on Private Placement: Temporary listing of Tranche 2 shares on Merkur Marke

Der kom de, jobber seg under 10 kroner nå

15/02-2019 14:24:48: (NEXT) Mottatt søknad om midlertidig opptak til handel på Merkur Market

15/02-2019 15:27:36: (NEXT) Minutes from Extraordinary General Meeting in NEXT Biometrics Group ASA

Next kommer til å tape minst 5 kvartaler til i følge prospektet .Dem har ikke sjanse å få sensor ti BSC contactless for om 2-3 år.Ikke sikker dem klarer i hele tatt.I mellom tiden står FPC FING klar med masse produksjon allerede i dag.
Hvorfor sette penger på en esel i stedet for en ferrari.Tror Next er konkurs om 2 år

1 Like

Det blir spennende å se fasit, jeg har i hvert fall stor respekt for flere av investorene som har satset på betydelig høyere kursen. Om de får rett til slutt vil tiden utvise

1 Like

Små investorer kommer til å selge på 10 og 9 for å finansiere warrantsane på 8
konklusjon vent med kjøpet
Om muligheten bur ta exit senere

Må si jeg også ser kun det ytterste mørke for de aksjonærverdiene som er på bordet nå. Lukter total utvanning

Nå har de fått hentet en del, kan man få aksjer nær emi kurs på 8 kan det vise seg å være et greit kjøp. Så klart høy risiko.

Jeg klarer ikke se hvordan Next skal kunne konkurrere med FING

Det er flere segmenter å konkurrere om og flere som kan lykkes. Forhåpentligvis kan både fing, next og idex gjøre det bra

18/02-2019 07:00:12: (NEXT) NEXT Biometrics Sensors Selected for Secure Display Panel Solution

19/02-2019 07:00:05: (NEXT) NEXT Biometrics Receives Further Orders for Aadhaar Enabled Applications in India

19/02-2019 08:02:04: (NEXT) NEXT Biometrics Group ASA – Update on temporary listing of Tranche 2 shares on Merkur Marke

19/02-2019 12:44:12: (NEXT) NEXT Biometrics Group ASA – Registered share capital increas