Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Blir ikke overrasket om vi får russiske prosenter her de neste par ukene. Hold i hatten.

3 Likes

Noe analyser ute på Next? TP?

bruker ofte å bli en sluttspurt sent på dagen etter news og innsidekjøp

Driver å undersøker NEXT litt. Liker økning i EPS både i år men også de siste 3 årene. Men har spørsmål angående produktet deres. Hvordan diversifiserer NEXT seg fra konkurrentene? Og hva er tankene deres ang. kunder? Fujitsu var eneste selskapet jeg kjente igjen, skulle gjerne sett NEXT produserte for et mobilselskap.

Da har eg ødelagt snittet mitt, å handlet mer, plutelsig er Next mer enn ett frimerke i samlingen.
Snitt fortsatt godt under 3 tallet

1 Like

Har 50 000 aksjer a 2.31, men skulle gjerne hatt det dobbelte :thinking:

1 Like

Eg har 65k, men nå til noe høyere snitt da, 2,8

Skulle gjerne kjøpt mer i starten, men turte ikke det, nå er det dumt at det ikkje blei lastet opp på lavere nivå, men eg er komfortabel med å heller øke etterhvert som kursen går opp basert på en positiv utvikling i selskapet.
Bedre å snitte opp i en vekstaskje enn ned i selskaper som sliter, men det gikk mangen år før eg knekte den koden :ok_hand:

Merkverdig stille om Next i alle forum, men den får vel sin oppmerksomhet etterhvert som kursen stiger og selskapet melder om avtaler.

Du nevnte russiske prosenter lenger oppe, ja det har jo Next levert tidligere, som hvorfor ikkje

2 Likes

Nå må jeg nesten kjøpe 15k imorgen :sweat_smile:

1 Like

Doblet på duppen

2 Likes

20210204_201755

Stjålet fra annen tråd

3 Likes

Er alltid mye finting fram og tilbake når en aksje går fra fallende trend og over i en ny bull syklus :slight_smile:

2 Likes

Litt uventet kurs retning idag, men den må gjerne halde seg lavt fremover så ein kan øke litt etter litt.
Har gått en del aksjer i dag ( innefra sin målestokk ), blir spennende å se, er vel en eller to større som selger litt, kanskej en ny stor på veg inn :thinking:

1 Like

Sæter flagget for å kunne få volum til å selge?

Måtte jo ha flagget med en gang grense hadde blitt krysset igjen og da ?

1 Like

Tviler på at han selger etter å ha vært med så lenge

1 Like

Da ønsker vi Storebrand velkommen inn på listen

2 Likes

Skulle visst ha kjøpt på dippen i dag :thinking:

2 Likes

Det fyres nå :rocket::firecracker:

2 Likes

Ser gärne att den slutter over 3,6 :slight_smile:

2 Likes

NEXT Biometrics receives first order for new high value PC sensor

1 Like