Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Om de klarar det, så er dette veldig bra!!!

2 Likes

sitter i allefall rolig her. Er vel større investorer som har lastet opp på over 7 kroner?

2 Likes

Noen har solgt og noen har köpt, men de fleste sitter stille. Den nest störste eieren har köpt med begge händer.

1 Like

Har vært en sikkelig trading aksje på Xinvestor denne uken.

Jeg vurderer inngang igjen nå som finansiering er på plass.

Har vært inn og ut noen ganger.

En av de første aksjen jeg kjøpte på «toppen» i 2016 :joy:.

Men har lært en ting at følger du @holmes så blir det mynt i kassa tilslutt :sweat_smile:

3 Likes

Der ja, når den er ferdig, så slipper vi å frykte emisjon på en stund da, greit å bli ferdig med det og bra og nytte muligheten :ok_hand:

3 Likes

Ryktene sier Emikurs 6kr

Edit boka er ikke lukket kurs enda.

2 Likes

Grei kurs det

2 Likes

20% utvanning og 65 øre / 10% rabatt er ikke grei pris nei.

Har vært med på verre. Funcom :see_no_evil:

1 Like

Det handlar ju vem och vilka som investerar, om många inom top 20 köper, ev Peter vd, samt nya stora då går kursen upp rejällt.

Vi får se imorgon.

Framtiden ser ljus ut i next iaf:)

2 Likes

NEXT BIOMETRICS GROUP ASA – SUCCESSFULLY COMPLETED PRIVATE PLACEMENT

-The board of directors also concluded not to propose a subsequent offering.
positivt syns jeg faktiskt!

:clap:

4 Likes

Jeg er positiv överraskat over dette og hvor fort det gikk. Det ble heller ingen rep emi. :smile:

1 Like
4 Likes

Tack!

Valuation Next Biometrics Group

The company is very cheap vs its peers now. The above-projected revenue growth should multiply its valuation.

The company has a current market capitalization of around USD50 million. It now trades approximately at 2 times its 2020 sales. The median for its competitors is 3.3 times. Therefore there is a 50% upside based on its current sales multiple.

If the above Pareto sales forecasts are achieved, its annual recurring revenues as of the end of 1Q22 should reach 450 million NOK. Applying 3.3 times Sales to Enterprise Value multiple (S/EV) should produce enterprise value of 1521 million NOK, which is 3 times the current market capitalization - three times the current share price.

The high sales growth should increase S/EV multiple significantly. Such growth acceleration could easily move the company to five times multiple at which Fingerprint Cards AB are trading. In such a situation, the enterprise value would increase to 2,250 million NOK, which is 4.5 times its current market capitalization, which means that the 4.5 times higher share price.

Source: Pareto Securities analysis

3 Likes

Tok 10k til her

Eg solgte litt Next i dag eg, men ikke alt, måtte ha litt til nano :flushed: ( blei ingen natto )

2 Likes

NEXT Biometrics Group ASA – Registration of share capital following private placement