Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Ned å teste topp base 5.6x ?
Hadde vært fint om den satt close over!

1 Like

Skjønner ikke helt at denne går ned til tross for ordre… synes hvertfall det er positivt med ordre fra USA i tillegg til India… Er det kanskje noen kortsiktige tradere som kjøpte på 5,5-5,6 som skal ta ut gevinst allerede?

1 Like

Alltid, 1mill er en perfekt sell on news.
Høy volatitet så en trader drøm

2 Likes

Når det har vært slik utvikling som det har vært nå siste tiden, så må man regne med at det vil være humpete på vei opp igjen, gjerne mange slike dager som i dag hvor kursen dumper etter en liten oppgang, men så lenge det dannes høyere bunner og det kommer penger inn etterhvert så er det vel bare å sitte i ro, og håpe ikke markedet krasjer før den tid?

3 Likes

Fikk napp 10k a 5,70

2 Likes

Var treig i avtrekkeren her og fikk på 5,83. Men kan heller ikke forstå annet enn at denne nå skal opp.

1 Like

La ut snøret på morgenkvisten og sjekket fangsten på ettermiddagen

1 Like

5,68 her, ble 200stk😂 sløsing med kurtasje😄

1 Like

Får vi et drag opp til 6,4 - 6,5 nå :thinking:

3 Likes

Er det lov å håpe på uke stenging på 6 tallet ? :pray:

2 Likes

Lagt seg fint over støtte på 5.68, tar noen lodd her og håper på oppgang mot 10 igjen

3 Likes

Hyggelig med rette siden av 6 tallet, eg har solgt 15k, eg måtte nesten det da eg hadde litt for mangen nå, siden det var så mangen muligheter altfor lavt under 6.
Nå sitter eg med en mer komfortabel beholdning, som skal være med oppover

3 Likes

Det blir spennende å se hvor kursen slutter i dag, ser jo litt lovende ut akkurat nå :slight_smile:

2 Likes

Det var noen titalls tusen som lå skjult på 6.21, så forhåpentligvis er det borte for denne gang :slight_smile: Men man vet aldri…

Veldig bra, har ligget lenge nok nede i sumpen nå, klar for noen kroner opp nå :relaxed:

1 Like

Var siste ordre den ordren som var meldt som hadde mulig utfall i H1 21?

Edit: Nei, ser at det ikke er det nå :stuck_out_tongue: Kanskje vi kan få en melding senere i dag? :pray:t2:

3 Likes

Jeg synes dette var en godkjent dag. Høyeste stengingskurs siden rapporten.

6 Likes

Hva er det som overbesvider deg og som gör at du tar en så stor post i Next?

Interessant mønster her nå

1 Like

Ble ikke gammel den sperren på 6.45😀

2 Likes