Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

Solen skinner og de våryre frøkener pynter opp alle byens gater, all want what’s NEXT

3 Likes

Eg vil ha noen fete ordrer til Next, som drar selskapsverdien høyt oppover, eg vil se store blokker handles, eg vil se hele kroner opp, må bare få desse kontraktene i boks :+1:

2 Likes

Stor institusjonell interesse ja.
Om Holms får rett igjen, er det uungåelig.

Nå er det ut å fiske og nyte solen. Med en liten dupp flytende på OSE i tillegg :wink:

3 Likes

Virker som at det er liten vilje til å slippe denne under 6,80 ser det ut for ? Krabber den over 7 kr i dag tro ?

Kommer sikkert til å svinge både opp og ned på veien, men om ting går som forespeilet ligger kursen på et helt annet nivå om 1-2 år

2 Likes

Var napp både her og der i dag :blush::ok_hand:

2 Likes

Noen som slapp en fis her nå ? Ramla jo rett ned her …!

Noen som følte for å tømme seg …

Ja , helt klart. Det fylles på rundt 6 kr på selgersiden ser jeg.

Jeg ser at fing er ned på grunn av en stengt fabrikk i Vietnam, men burde ikke påvirke Next

1 Like

Ønske om å kjøpe under 6 spør du meg :crossed_fingers:

Sånn, nå kan jeg ikke kjøpe flere Next :slight_smile:
Benyttet meg av den lille dippen her nå.

2 Likes

Noen leker med oss :man_shrugging:

1 Like

Bare det ikke er ASP :see_no_evil:

1 Like

Han solgte seg ut for en tid tilbake - så er neppe han

1 Like

Burde vist bedre enn å gå inn i en aksje hvor det er et par Funcom aksjonærer inne, ikke mye han finner mer glede i, enn å rævkjøre dem.

:sweat_smile: :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Samme det, oppganger uten nyheter resulterer ofte i litt dumping, kan være andre muligheter som byr seg som man vil inn i osv, men er man inne for å trade så kan det være man blir sittende lengre enn man ønsker😅

1 Like

Prøver på en Holmes her, en core og en sving

1 Like

Hele sektoren i minus i dag, men spesielt fpc -14% kan være litt smitteeffekt selv om det ikke er helt logisk

Ligger med ett par k5 ordre nedover i fall noen prøver å være morsom :crossed_fingers: