Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Biometrics Group (NEXT)

10+ x eller 0 :wink:

1 Like

10x :slight_smile:

3 Likes

Her ser dere hva en FAP20 reader koster på en side som Alibaba, tenk dere hvilken penger NEXT kan få in om de klarer å selge sin FAP20 reader.

Injes Free Sdk Good Price Usb Fap20 Windows Linux Android Biometric Finger Scanner Fingerprint Reader - Buy Fap20 Fingerprint Reader,Fap20 Fingerprint Scanner,Usb Fingerprint Reader Product on Alibaba.com

5 Likes

Ja, det var da ikke akkurat et Fredagsrally her i Next i dag. :slight_smile: Her ventes det nok på at det skal komme en god salgsordre tror jeg.
Sitter rolig som skjæra på tunet og venter jeg. Selger ingen her nå. Har en følelse av at den kan smelle opp fra rundt der den ligger nå.

Hvorfor har du den følelsen? Og vær så snill å si noen annet enn “stor ordre fra viktig kunde innen H12021”. Det har blitt gjentatt her hundre ganger.

Veldig utolmodig sjel eg nå, få inn noen store kontrakter nå da, volum ordrer som gjør at vi kan le av alle dei småordrene som er komt hitil

5 Likes

Ble 5000 til her nå :yum:

4 Likes

8 Likes

ikke mye aktivitet her, er alle trötte på NEXT?

Sitter egentlig bare å venter :hourglass:

3 Likes

4 Likes

Smått litt bevegelse her nå :slight_smile:
Forsvant 250000 aksjer på 6 kr i et jafs… !

Også er det bråstopp fra Oslo børsen :frowning:

1 Like

Er det front running på gang?

Tja , si det. Alltid noen som vet noe hele tiden :slight_smile:

Ja, OSE er vel ikke kjent for å være den børsen som klarer å holde på info. Lekker Tett som en sil jo :stuck_out_tongue:

@Sjakk :wink:

Trøkk her nå :slight_smile:

Ååååå

De har ennå ikke name droppet 5-års kontrakten, så det er vel kanskje på tide snart. Kanskje det er det som er i kjømda?

Grammar nazi: “Tett som en sil”

Opp ~11% på no news? :thinking: