Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordea Investor - erfaringer?

Brukte Nordea investor i noen måneder før jeg startet investeringskonto hos Nordnet, null problemer.

1 Like

@sokrates har du brukt det de siste månedene?

Nei, må våre ca 1og 1/2 år siden…

1 Like

Vurderte å teste, helt til jeg så kurtasjen for utenlandske aksjer…

Hvorfor Netfonds vs Nordnet på amerikanske? :thinking:

Den enkle forklaringen er at de to amerikanske aksjene jeg eier for tiden (NTDOY og MGTI) ikke lar seg handle hos Nordnet. Hadde nok foretrukket å handle hos Nordnet siden de har lavere kurtasje enn Netfonds.

1 Like

kjekt at rett før det åpner, så har nordea problemer igjen.

lite stabilt hos dem

1 Like

Har Nordea selv. Begynner å bli rimelig småirritert. Har vært bare surr siste tiden. :persevere:

1 Like

Utrolig kjedelig å ringe inn for å kjøpe å selge. Spesielt når dem ikke svarer. Tror jeg skal se etter andre alternativer på nyåret.

bruker den nå bare den lille konkurransen 5-50k. var i god flyt med pluss nå. men hjelper ikke når det er tekniske feil og verdien synker :sweat_smile:

eneste trøsten er at det er gode signaler i aksjen og høyt kursmål hehe. får se hva som treffer først. IT avdelingen hos nordea eller kursen :crazy_face:

da virker nordea igjen :slight_smile:

kanskje vi skal opprette en tråd om alle de forskjellige feilmeldinger som kan dukke opp på nordea.

nå får jeg beskjed om at jeg ikke har dekning…når jeg skal selge :upside_down_face:

Prøvde åpne en konto i dag, feilmeldinger overalt… lite imponert

ja de er flinke. sitter med funcom akjser på den challenge kontoen nå. de sitter vel der til funcom er oppe i 500kr

Good stuff, venter litt før jeg gidder å bruke noe tid på Nordea gitt! :smiley:

1 Like

flere som har problemer med nordea i dag? feil i nordea investor. ikke svarer de på mail å heller ikke tar de telefonen

de svarte til slutt på mail å de fikk ordnet det for meg. de hadde litt stor pågang pågrunn av de tekniske problemene i det siste. det er i grunn forståelig. nå er alt flyttet over til en ASK også, så kan den kontoen rulle å gå til den er full :money_mouth_face:

Logget på Nordea Investor i sted. Første gang siden jeg opprettet konto at det ikke kom feilmelding eller lå informasjonsmelding på toppen om at noe ikke virket.

4 Likes

Informasjon: Vi har dessverre stengt Aksjehandel da vi har tekniske problemer.

Altså, jeg kan ikke huske sist gang jeg ikke ble møtt av en eller annen feilmelding når jeg logget meg på. Hva i svarte er det som skjer? Skal Nordea aldri få has på dette makkverket?