Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Mining (NOM)

Barton subscribes for shares in the Rights Issue

Hva er saksgang etter 1.november ref artikkel https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=77022&utm_medium=rss&utm_source=www.stortinget.no&utm_campaign=Skriftlige%20spørsmål%20og%20svar%20(100%20siste%20dager%20i%20inneværende%20sesjon)

1 Like

Last day of trading in subscription rights

Primary insiders subscribe shares in the Rights Issue

Keliber announces that the Mineral Resource of the Rapasaari lithium deposit has increased by 40 percent

Dette er veldig bra. Fortaatt økning i påviste og estimerte ressurser er viktig. Keliber-ressursen har så langt vært litt for liten til å kunne forsvare en strategisk investering fra de store batterikonsumentene, tror jeg. Fossum var veldig optimistisk på at boreprogrammet deres kom til å øke ressursene jevnt og trutt under lunsjpresentasjonen hos SB1 Markets forrige uke.

2 Likes

Primary insider subscribes shares in the Rights Issue

Blir spennende å se nå!

1 Like

Kjøpt emi aksjer ?

Expiry of subscription period for the Rights Issue today

Jeg har tegnet for rettene mine og litt til. For tidlig å bli grådig og laste opp mer enn likviditeten tåler. De ber om ca 24øre per gammel aksje denne gangen og regner med at det kommer noe tilsvarende innen sommeren.

Preliminary result of Rights Issue

Nordic Mining prepares for lift-off

There hasn’t been a greenfield development of a mine in Norway for between 30 and 40 years but Nordic Mining is looking to change that via construction of its flagship Engebo rutile and garnet project.

3 Likes

"Yes, the share price is a bit depressed, but with smaller one-project companies such as ours, it’s not always easy to realise [good] valuations.

“But as we move towards publication of the DFS in the final quarter of this year, and then on to financing and construction, hopefully this should have an effect on our market value.”

1 Like

Jeg tør ikke tenke på hvor trigget noen i MDG eller SV må bli over at dette kalles et Green Field prosjekt :smiley:

Final result of the Rights Issue

Mandatory notification of trade

Ser ut som de som har overtegnet har fått inntil 18.4% mer enn de hadde tegningsretter.

Financial calendar

Mildt sagt ikke vært noen fest denne aksjen:

Ukeschart fra sent 2016:

1 Like