Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

“Når FTF sin andel går opp synker synlig short” - gammelt fiskedamord

3 Likes

Obs, obs.
De 50 største aksjonærene i Nordic Nanovector økt med 981.542 aksjer sist uke.

4 Likes

Ut ifra denne ukes aksjonæroversikt er det klare tegn til at shorten er sterkt redusert og ut ifra det tenker jeg vi nå kan forvente oss en seilas i betydelig hyggeligere farvann. Tror ikke at det denne gang er snakk om å komme akkurat under 0,5 % grensen. Volumet i økning på flere store aksjonærer tyder på massiv tilbake levering av short aksjer.

Nei dette er helt feil. Du må se på antallet aksjer forrige uke og samme tall fennel uken

Kan ikke skjønne at dette kan være riktig.
Om det stemmer har de 50 største aksjonærene daglig økt sin beholdning med nesten 200 000 aksjer tilsammen.

Nei det stemmer ikke at de har øket med dette antallet. De har øket med ett antall som har bragt dem fra en plass utenfor topp 50 til inn på topp 50. Hvor mye dette er trenger man komplette lister til å regne ut. Men det er relativt sikkert at de har øket betydelig og dette mest i form av tilbakeleverte short aksjer tror jeg.

Tror det vil gå lang tid utover høsten før eierlistene gir noen særlig pålitelig info om hva som er betydelige nye aksjonærer ift hva som bare er shorthandlere og spekulanter som skor seg på emisjonen. Foreløpig er det fint lite klare indikasjoner å se.

Nå fikk en del short aksjer bein å stå på ser jeg. Håper de må tømme seg helt ila dagen for å holde kursen nede og at aksjonærene nå ikke låner ut noe mere

Vi får se i morgen svaret på det. Jeg tror det er trading og sell on news som vi ser.

Skuffende at ikke mange flere ser maskepien som utspiller seg og tar konsekvensen.

Tar med denne:
For dem som ikke har forstått det enda.
Snart kommer det en patent på CD37 i kombinasjon med alfa stråling og vi har nye år med garantert monopol på medisin.
Dette har enormt å si for potensialet i Nordic Nanovector.

Markedet forstår ingenting?

google - Maskepi er et hemmelig kompaniskap eller forståelse (gjerne om noe mindre bra).

Likte du ikke ordvalget?

Heller det at da lærte jeg noe nytt i dag og.

Meget bra.:grinning:

Hva tror folket? Hvor mye har shortfond(ene) lånt inn for å stå imot en kursoppgang i dag?
Jeg tipper 1 mill aksjer.

1 Like

Det herlige er at maskepi også er synonymet til ordet konspirasjon, ett ord jeg ofte kobler opp til dine innlegg @solb :wink:

2 Likes

Så flott da. Du kommer deg.

Vi fikk ikke se 1 mill aksjer åpen short i dag. Det vi så var short for 1. april. I morgen får vi nok se?

Noen som vil poste oppdatert aksjonærliste? Er jo onsdag i dag :blush:

11 Likes