Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Om horisonten ikke er lenger enn ASH blir jeg bekymra. Sell-on-news-horden trenger ikke drahjelp fra en 5-prosenter.

2 Likes

Han har nok mange scenarioer i hodet, men jeg tviler på at noen av de er Ash 2018.
Kanskje han har kontakt med big pharma og har gjort klar en oppkjøpspost? :wink:

Det var egentlig ment som litt IRONI, men det blir vanskelig å formidle det slik jeg gjorde det. Beklager det… Tror han har ståltro på Nano. Det har også jeg…:slight_smile:

Har sittet med en grei minus i potten siden jeg gikk inn sommer/høst 2016. Sitter godt enå, gir meg ikke på tøre møka …

1 Like

Øyelegen selger vel når Nano blir solgt for 400-600 kroner aksjen. Hvorfor selge før, med mindre man trenger pengene til noe. Ganske god rente å sitte å vente på utbetalingen. Mellom 2 og 3 år til.

Du er ganske så bombastisk i hvordan du skriver om kurs og hvor bra dette blir @pb23 .! Jobber du i Nordic Nanovector ???

3 Likes

400 med forbehold om godkjenning og litt suksess i ARCHER-1 er ikke utenkelig. Men veien dit er fremdeles lang.

Nei, men er det jeg har som mål hvis selskapet får godkjenning. Tror øyelegen tror på godkjenning, så da er det lite vits i å selge, med mindre man trenger pengene til noe annet.

1 Like

Vi er blitt bortskjemt med topp 50 lister her, noen som har?

2 Likes

Ligger på insider

2 Likes

hyggelig for de som er der :slight_smile:

Ja der er det stadig noe snadder :wink::+1:

1 Like

Mafiatendenser her føler jeg…:face_with_raised_eyebrow:


Kilde: Stocktalk.no

OM holding AS kjører showet…

13 Likes

Takk, Inkognito!:innocent:

Tusen takk inkognito

Takk takk. Meget bra!

Mafiatendenser altså😂
Dette forumet trenger noen inntekter for å fortsette drift og utvikling vettu, og du kan til og med skrive av kostnaden for medlemskapet på selvangivelsen :wink:

De forsøkte først å hente inntektene ved å følge invisteringsrådene som kommer her, på Trvx og nano tråden. Men du veit… :joy::money_with_wings:

3 Likes

Nordea ned med 34000, netfonds ned med 25000, nordnet ned med 8000.
Småsparere som selger seg ned for sommeren? Mens OM Holding har gått mot strømmen og plukket billige aksjer. =)

Noen med tanker rundt State Street Bank And Trust Comp?

Er du en som klager på at nettaviser koster penger? :wink:

Nei jeg klager ikke på at jeg må betale for tjenester som jeg er ute etter. Har diverse abonnement som jeg betale for. Det var litt på spøk at jeg nevnte det med Mafiatendenser, men samtidig blir det litt sånn " bli insider så får du godsakene" … Skjønner ? Da tenker jeg at den som driver dette forumet da kanskje heller bare burde tatt betaling for å bli medlem her. Muligens kvittet seg med sånne som meg som klager :slight_smile:

1 Like