Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Skjønner, jeg fleipet bare litt da :smile:

1 Like

Lurer også på det. Utlån til usynlig short? Mao short under 0;5 prosent. Eller flytta de på en annen kto lengre ned på lista?

Selv enig i at man heller tar 2,90 kr for å få være medlem pr mnd før alle, en å segrigere til Insider…

1 Like

Noen som har sett lister fra mandag?

Tipper @Inkognito666 har sett de…!

Er vel minimale forandringer med den lave omsetningen for tiden, men interessant å sjå om vår gode venn fortsetter å øke.

1 Like

Dessverre få å holde øye med denne gangen :face_with_monocle:


Kilde: Stocktalk

8 Likes

Glitters! Takk , Inkognito😇.

Har ikke vært store omsetningen, nei.
Edit: Bortsett fra Myna, da. Som øker!
Og den ene State Street’nsom har blitt litt mindre.

Takk takk​:+1::+1:

GSA reduserer med 5000

I dag er bogle borte

1 Like

Ja, det kom 2 versjoner idag. Den var ny

Interessant at GSA reduserer short på dette nivået. De tre siste shortene ble satt rundt 50 kroner eller lavere.

1 Like

Glitters! Takk, Inkognito😇

Har ikke beskrivende ord for takknemligheten Inkognito…
Fy søren de state street postene har min FULLE oppmerksomhet for tiden…

4 Likes

Supert Inkognito666. Takker så mye for deling og for at du holder oss oppdatert på status. Veldig spennnende med State Street bank. Sitter på fjellet og forsøker å lese meg litt opp.

“State Street Bank and Trust Company simply State Street is a custodian bank organized as a Massachusetts trust company specializing in services to mutual funds and their advisers, collective investment funds, corporate and public pension funds, insurance companies, operating companies and non-profit organizations. It is a subsidiary of the State Street Corporation, and used to also provide retail banking and commercial lending products until it sold off that division in 1999 to Citizens Financial Group, of Providence, Rhode Island. The retail banking and commercial lending units were sold for $350 million. Assets under administration (AuA) $7 trillion 2Q 2017.”

7 trillion dollars? Syns det hørtes i overkant ut? Mer enn dobbelt norsk oljefond?

Er ikke 7 trillion dollars tilsvarende 56 000 milliarder nok, altså 7x oljefondet?

Jo. Jeg glemte å gjøre om fra dollarinos til kronoros. My bad!

Edit: men det gjør det bare enda villere. Bruk en promille og kjøp NANO!

2 Likes

Oj, jeg tenkte ikke nevneverdig over det i farten. Det er isåfall sinnsyke beløp. Jeg referer kun til lenken over, og har ingen kjennskap utover det. Forsøker forøvrig å tilegne meg dette.

Sjekk også tallene på denne lenken:
http://newsroom.statestreet.com/press-release/corporate/state-street-reports-fourth-quarter-2017-gaap-basis-eps-089-roe-69-and-reven

Korrigerer meg gjerne dersom noe er feil etc.

1 Like