Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Ikke hvis du leser pcib aksjonærlister

1 Like

Heldige privat investorer

De små selger, foruten nordnet som akumulerer 1200 aksjer :face_with_monocle:

Takk for liste!

Tre private inn med 100.00 hver?
Ingen tilfeldighet.

Nei, nå trengs det så få aksjer for å være synlig på topp 50 at til og med småfiskene med 100.000 aksjer blir synlige

Det er nok ikke slik det ved første øyekast kan se ut - det er ikke tre private som har kjøpt seg opp, det er nok noen rett over på listene som har solgt litt, slik at disse tre (eller i hvert fall to av dem - jeg refererer ikke navnene deres her siden de er privatpersoner) har rykket fram i køen ved å stå på stedet hvil, slik at de nå er inne blant de 50.

#denfølelsen når de sure realistene forklarer hva ingen tilfeldighet betyr :laughing:

Jeg tenker shorter som lukkes og ny-gamle aksjonærer trer inn på listen.
Mulig jeg tar feil, men jeg ser ingen oppover listen som har solgt 300.000 aksjer.

De trenger ikke å ha solgt 300.000 lenger opp på listene. Det er kun en omrokkering.

Hvis Ole på 50. plass har 100.001 aksje, og Per på 51. plass har 100.000, vil Per komme inn på topp 50 hvis Ole selger 2 aksjer.

1 Like

Jo, men nå er det åpenbart flere mindre shortposisjoner (<0,5%) som er lukket de siste dagene. Det var den koplingen jeg så som sannsynlig. Jeg tok sikkert feil.

Det er ikke sikkert du tar feil, men hvis du gjør: Velkommen i klubben, alle har tatt feil om nano de siste par årene uansett.

6 Likes

Tenker det samme. De som lånte av Spot, har jo levert tilbake. Er ikke det litt bullish?
Er omsatt for over ti millioner i dag. Det er ikke så stort volum, men dobbelt så mye som fem mill og lavere.
Edit: Synlig short står fremdeles i null.

1 Like

Er en 4 dager nyere topp 50 liste litt lenger opp her. =)

Ja, er klar over det :slight_smile: Men har startet tradisjon å ta snapshot på hjemmsiden også, da dette er beholding andre dager enn listene som blir lagt ut her.

5 Likes

Lenge siden det er lagt ut et skjermbilde av synlig short, også

4 Likes

Har du oppdatert liste idag @Inkognito666

1 Like

Takker @Inkognito666​:clap::clap::clap:

Deutche Bank for første gang inn på topp 50?

2 Likes