Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Aksjonærlister og Shortaktører (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff29387da38>

Det er han, men han er “anonym” siden han er en utenlandsk statsborger?!?

Kan vel være type bank-konto(er) han benytter også vil skjule hans posisjon, bevist eller andre praktiske grunner. Jeg har flere selv(6 egne), og kun en mindre andel som vil spores til meg, dette av helt andre årsaker relatert til bankene selv.

Du høres ikke akkurat ut som gjennomsnittstudenten? :stuck_out_tongue:

Tror du misforstår, dreier seg om kurtasje-fordeler hos noen, EK-krav til belåning hos andre, forum via nordnet, og så er det LIV konto for skattefordel, en konto er fordi jeg kan motta lønn/stipend og overføre penger til børs for å gjøre handel på svært kort tid, og 2 kontoer fordi de var hvor jeg begynte en gang og ikke var spesielt gunstig. Ikke fordi jeg er rik, men fordi jeg prøver å gjøre mest mulig ut i fra hva som er tilgjengelig.

Er du @Spot-On? :grin:

Men på en aksjonærliste blir aksjene på ulike vps-konti summert, bortsett fra unit-linked/forsikringsrelatert aksesparing.

Er bare meg, og knapt nok tid til det. :grin:
Ikke spesielt anonym heller, er minst 2 nett-steder børs-relatert jeg er representert med navn, og som er fullt mulig å linke til min profil her.

@Hugoil LIV er det som går utenom her antar jeg. Siden aksjene teknisk sett eies av Netfonds. ZERO samme for Nordnet kundene.

Mine er ikke summert, men det er da privat og selskaper.

[quote=“Oilimp, post:1231, topic:5147”]
Kan bli dyr TV for Oilimp. Personlig hadde jeg den dyreste ferieturen noensinne i februar 2016. Spanderte tur på familien til Thailand til den nette sum av kr 165.000,-. Hadde de pengene istedet gått inn i NANO, da jeg kjøpte mine første for kr 14,30 den 29 feb 2016, så hadde jeg kunne handlet anslagsvis 11500 flere aksjer. Da NANO toppet ut i desember samme år ville disse vært verdt kr 1.426.000,-.

Så det er nesten sykt å tenke på hva det Thailand oppholdet har kostet meg. Men jeg skal ikke klage. Har tjent meget gode penger på NANO og nå er jeg inne igjen for tredje gang. Ingen grunn til å tro at jeg ikke også denne gangen skal gjøre en del kroner.

Klamrer du deg i masta denne gangen og?

He, he det er pussig hvordan man lærer så lenge man har lever. :joy:Jeg har lært at man skal være veldig forsiktig med å utbasunere hva man gjør i fremtiden i aksjemarkedet. Nei, masta får andre ta seg av. Det synes som de har klart seg utmerket uten mitt nærvær. :+1:

Hva studeres det? Imponert over hvor mye tid som blir lagt ned. Må gå utover karakterer dette her :wink:

Hva var masten din laget av?

Hehe, god helg til alle å enhver uansett mast og horisont

Carlsen vs Caruana primært, Ben Finegold på youtube og svært mye børs! Tror det er noen JUS bøker for noe eksamen til uka i området også. Vi er nå gått over til aksjonærlistene person for person i dybden? Kan svare mer om studiene mine på privat om det er interessant, men tror ikke vi skal ta det her på tråden. ^^ Det blir så mye scrolling når du skal sammenligne mot gamle aksjonærlister.

Den må nok ha vært laget av noe som ikke tålte kombinasjonen av stillebelte og ørkenvandring, sku ein tru.

Han har tydeligvis troen da…?:wink:

OK, da sier vi det:) Hvor stor andel av din forrige gangs beholdning er du nå inne med?

Nei ikke slutt å del dine avgjørelser i aksjemarkedet. Alle kan gjøre feil, kanskje noen lærte av dine uten å gjøre de selv. Husk at det er en stor lesermasse på forumene som ikke har gått inn å hengt deg ut for valget du tok. Ikke la de få skribentene som har skrevet usaklige kommentarer påvirke deg.

Velkommen tilbake, Londonmannen! Lurte på hvor lenger du skulle hold deg utenfor! Jeg henge med fortsatt (Algeta erfaring…)