Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Aksjonærlister og Shortaktører (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff291148148>

Det er bare summen av påstandene, som sammenfaller med at du er ute. Strekene i går, bjørneharabiene, volumet som skulle falle i dag, costa som er inn på topplista uten videre forklaring på volumet forøvrig, denne agendaen mot IR-ansvarlig, og emisjonen som visstnok ble planlagt, og dnb som kjøper og selger til seg selv for å pleie kurs.

Vi snakker en konspirasjon av 9/11-dimensjoner. Det dumme med at det er så voldsomt i omfang, er at budskapet ditt ikke blir tatt seriøst.

Skulle det være noen argumenter fra selgersiden, så er det vel dette. Endel på den andre siden/long har jo også blitt litt overrasket over siste dagers raka oppgang.

Dette innlegget ble rapportert av nettsamfunnet og er midlertidig skjult.

Jeg sier det som det er; du er en konspirasjonsmaker som kaster ut påstander du UMULIG kan bevise. Det finnes ingen annen årsak til dennevirkdomheten enn at du ønsker baisse. Kan du ikke holde deg til fakta i stedet for å fremsette løgner, løse påstander og fri diktning uten rot i virkeligheten. Du må ikke skrive alt du tenker @Hugoil. Det er lov å la tastaturet hvile selv om hjernen din går på konspirasjonshøygir!

Nå har jeg rapportert de 2 siste innleggene, fra Nikolai og 4thelongrun.
Så synes jeg vi skal holde oss til temaene for trådene, og er det innlegg som man mener er spam, usaklig, trolling etc-så flagg de så @pdx kan se på det, og hjelp heller å holde trådene saklige.
Det gjør vi ikke med å spinne videre på disse ufruktbare beskyldningene og å gi karakteristikker til de man er uenige med.
God morn forresten! :slight_smile:

:coffee: Tja, får bunkre opp med kaffe så man er klar for å møte fire gaps up.:smirk:

Begynner og bli HO lignende tilstander her… vennligst slutt eller ta det på private meldinger.

Gjort det tidligere til flere aktører, fungerer av og til.
Det som er mest rett i Hugoils tanke, er at det er flere som finleter enn han antyder aksjonærlistene. En seriøst skribent antydet på HO i går hvordan folk kunne bli lurt inn i forhold til ASH hype og sell on news og bli sittende fast om de ikke skodde seg riktig eller var langsiktig i utgangspunktet. En korrekt observasjon i seg selv. Men i mine øyne er det store aktører som gir seg fillern i ASH trigger som står for mesteparten av kjøpet, mens tradere som ville solgt på ASH hype, delvis eller helt har solgt allerede. Stor takk til @Inkognito666 for liste-deling <3
Skal ikke påstå at det ikke blir sell on news i aksjen likevell, men mistenker det er av de aksjene flere aktører har solgt allerede. Vi får se, men tror og håper vi bare er i startgropa av en langsiktig oppgangsperiode.

Nye penger inn, gamle penger ut. Tradere i midten og spørs om de har blødd…

Synlig short uendret…

Stocktalk.no ønsker at man avventer posting av aksjonærlister i minst 24 timer fra de er publisert slik at deres betalende medlemmer får et fortrinn. Anbefaler de som må ha info raskere om å melde seg inn der. Om ikke andre poster listen så vil jeg altså gjøre det i morgen :wink:

Vi får flytte blåmandag til tirsdager @Inkognito666.:slight_smile: takk for tilbakemld.

Hvor mye koster stocktalk abonnementet?

Gjeldende priser for StockTalk er:
1 mnd 90,-
3 mnd 250,- (83 kr/mnd)
6 mnd 440,- (73 kr/mnd)
12 mnd 750,- (62 kr/mnd)

Ikke akkurat veldig dyrt når man også kan fradagsføre det :wink:

Definitivt innafårr, ja. Takk, Inkog.

Nordnet selger og State Street / Blackrock iShares øker?

det har gått 24 timer nå… jeg lover

Oppdatert 26/11

Indeed it is!

Fint å se at de nå legger ut et par ganger i måneden stort sett.

Ingen som savner den sveitsiske kontoen fra topp 20? Noen med listene til stocktalk som kan si om den ligger der?