Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Her har dere en grafisk fremstilling av volum i NANO på de forskjellige handelsplassene. Merk at det finnes flere handelsplasser en de jeg har med her. Den første er inkl OSE for å sette ting i perspektiv

Denne inneholder kun forskjellige dark pool og MTF handelsplasser. ex OSE

Sammenligner man disse data med de siste aksjonærlistene så er det enkelt å legge sammen 2+2

11 Likes

Store bulker med aksjer som blir kjøpt nå. RT: 61:90 :raised_hands:

PAS synes det går litt fort. He,he.
Siste handler
Klokka Pris Volum Kjøper Selger
14:40:43 61.85 10
14:40:40 61.75 10
14:40:39 61.70 10

Shareville nano 11.12.18

9 Likes

More of the stuff.
Siste handler
Klokka Pris Volum Kjøper Selger
14:47:27 62.30 10
14:47:27 62.30 10
14:47:00 62.30 10
14:46:59 62.30 10
14:46:48 62.30 10
14:46:45 62.25 10

1 Like

Kursen må opp for å få noe fart i utbudet.

62:60

Det er vel stort sett unødvendig med sekunderinger

2 Likes

Fornuftige Nordnet’ere som kom seg ut på 80-tallet vi er vitne til her? :wink:

Hehe ja du kan så si.

1 Like

Tja, hva med de 1900 idiotene som ble med nedover. :stuck_out_tongue:

1 Like

De har jeg ingen kommentar om, siden jeg er en av de :slight_smile:

De slipper å bekymre seg for om det er plass å komme ombord igjen. :wink:
Sover bedre med NANO enn uten. Jeg er ikke en av de dog, nordnet kontoen min står uten aksjer, kun tilstede for tilgang til shareville.

Vi lever et kjedelig liv Study! :sweat_smile:

1 Like

Tror tanken hos alle oss trofaste er den å våkne opp en morgen når det foreligger en uventet positiv melding og vi står der uten aksjer. Dessuten, dette er jo i høyeste grad et binært case. Om man tror Nano vil lykkes, vet man også at kursen i dag er latterlig og at man om knappe 1.5 år kan sitte pent i det. Motsatt fall taper man alt, men det er vi vel også klar over :slight_smile:

7 Likes

La det være klart. Helt enig med deg.

3 Likes

Noen som har aksjonærliste for Algeta da dem ble kjøpt opp? Topp 50? Hadde vært interessant å gjort en sammenligning med topp 50 NANO.

Noen som har oversikt over utvikling på short siste tiden?

Har ikke vært synlig short siden august. Grafen med utlån som @Savepig styret med har jeg ikke sett oppdatert på en stund.

Som du sier, ingen synlig short gjorde at estimatet gikk til null og dermed ikke lenger hadde noen verdi.

Med oppdatert folketrygdfond og dnb ser den slik ut:

Neste store event her blir folketrygdfondet sin årsrapport for 2018 ut på nyåret en gang, da får vi vite hvor mye de regner sin post for ved nyttår.

3 Likes