Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Nei, jeg vedder ikke imot. Åpent sinn for alle alternativer. He,he.

9 Likes

State Street selger seg ned 2 uker på rad

Kommer inn en ny privat investor med 123080 aksjer…!!

At State Street selger seg ned , er vel å ta i vel ?!

Ja av nesten 1200000 mill aksjer har de solgt totalt 26934 aksjer på to uker.
:slight_smile:

De øker I hvert fall ikke…

Interessant at Jefferies som vi vet følger Nano tett har vært med i emisjonen og følger opp med å kjøpe mer i ettertid. Ser ikke Jefferies på en fullstendig liste jeg har fra september.

Ja de kom inn på top50 04.02.
Den gang viste beholdningen 160k.

Noen tanker ang Merrill lynch?

bank of new york inn på lista, det er gud

WQ faller under 0,5%

12 Likes

Takk, Zuba. Hadde akkurat tenkt til å legge ut top 20 fra repemiprospektet. Samme dato, og mer oppdatert enn hjemmesiden da jeg sjekket for 20 min siden.
Interessant at shorten minker.

image

18 Likes

#boikottnordnet

2 Likes

Du har kjøpt aksjene for å ha en long posisjon, hva har det å si om noen låner ut aksjene og presser kursen i hytt å pine i mens? Du Må jo ikke låne dem ut… for å spille djevelensadvokat :smiling_imp:

Fordi salgspresset fra FTF sine utlånte aksjer nå gjorde at emisjonen måtte settes på 45 istedet for 55?

Det er ganske mye fremtidig vekst i nano som er vannet til helvete ut som en direkte følge av folkefiendefondet bare der. Nå kommer plutselig nordnet med like mange nye akser til låns.

12 Likes

Intelligent tenkt.
“Marshal Wace har forøvrig ikke vist seg på shortelisten siste drøye halvår. Mon tro om det er de som har aksjene som står hos Jefferies? MW har jo tidligere i 2015 hatt en beholdning på over 300K aksjer i NANO. MLI aksjene som ble redusert på siste aksjonærliste kan være tilbakeleverte aksjer, og som har havnet på de 2 DNB kontiene som dermed ligger under topp50, som DNB jo har forsvunnet ut av. Tror også at endel av emi som først havnet på topp50 er distribuert ned under topp50, hvor de er tilbud i fond mot sluttsparere.”

Er det noen som har en fullstendig aksjonærliste i excel format?

GSA øker short med 37 000 fra 446’ til 483’

Skal si de treffer bra!
Ned nye 0,42 i dag. Eller +0,42 som de ville sagt.
Med 483000 aksjer så er det vel oppunder 100 000 i pluss bare i dag det :smile:

edit: kommafeil