Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Vi fortsetter NANO-praten her :smile:

6 Likes

Fra rundt 42:00 her: http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=77875407

But also we have other possibilities that are coming. Don’t forget that we signed for research agreement already a year and a half ago that would help us explore the CD37 platform. And then(tungt innpust og gestikulering hvor han til seg selv sier ''ammagurr Lui, du kan ikke si det. Lisa blir dritsur)… sooomething out of that I have a good feeling might come.

Kan henge godt sammen med alle patentene som omhandler ‘‘CD37-plattformen’’, som Luigi kaller det. Interessant!

4 Likes

præhæhæ

Fortsetter diskusjonen fra Nordic Nanovector Generell tråd (NANO):

Dette er ihht. guidingen da. De har hele tiden sagt de har nok cash til regulatory filing. Så lenge det ikke blir utsettelser tenker jeg de kjører en emi H12019, evt. søker de regulatorisk godkjenning og så emi. Uansett så tviler jeg sterkt på det blir noen emisjon i år.

2 Likes
11 Likes

Bare ikke NANO. Takk Costa og co.

Tror du må se deg i speilet og lure på om du i det hele tatt vet hva bio-tech er for noe.

De største kritikerne burde aldri vært investert i denne sektoren er min klare mening.

Så det er altså ikke lov å kritisere selskapsledelsen for utrolig dårlig kommunikasjon?

Dette er vel i utgangspunktet litt på siden. Principal investigator for LYMRIT 37-01 var Kolstad som holder til i Norge. I Helseforskningsloven §3 “Loven gjelder forskning på norsk territorium eller når forskningen skjer i regi av en forskningsansvarlig som er etablert i Norge.” Er det noen som har vet hvordan dette kan påvirke PARADIGME? En ting er at man ikke kan inkludere i Norge, men kan manglende REK-godkjennelse hemme på andre måter?

Nei, dette stod i kursiv skrift når du opprettet bruker. Det er to ting vi ikke snakker om: Costas lemfeldige omgang med tidsbegreper og ridedyr i Conan Exiles.

9 Likes

Heter det samme her som jeg gjorde på gamle HO (som jeg ikke har besøkt siden i fjor høst). Men fint å se at en blir satt i bås med den gang en er kritisk til noe som har med NANO å gjøre.

Jeg har ikke noe å utsette på produktene og studiene de har i pipeline. Alt de jobber med virker bunnsolid og vil bli meget innbringende for selskapet og eierne. Det jeg derimot er dritleie av er Costas omgang med tidsbegreper og utrolig klønete kommunikasjon. Han bør rett og slett holde munn. Hvis noen gidder å lese noen av mine innlegg fra siste dager er det ikke noe forskjell på det jeg skriver nå og det jeg skrev da. Med sine “soon”, “anytime now” og “in a few weeks” og “superhappy” er det han alene som har bygget opp urealistiske forventninger. Og når det viser seg at ting er forsinket bare få uker etter at alt var “on-track” og “anytime now”. Costa må lære seg å være langt mer edruelig.

2 Likes

Er det deg, Lisa? :joy:

Edit: is that you Lisa? Laughyface

4 Likes

“In few weeks” er kanskje klønete sakt, men hva skal han si om en abstrakt situasjon.

Sannheten er at de fleste tror Nano driver et bilverksted og tror det er bare å kjøre inn bilen og bilmekanikerene står klar.

2 Likes

Drøyt å sammenligne han med AS, når man har sett hva det psykiatriske tilfellet klarer å lire av seg på Hegnar, og her de få timene før han ble kicka ut herfra

1 Like

@Bbiter man kan bruke masse tid og frustrasjon på forsøke å forandre Costa og NANO sin IR, eller gjøre som @Spot-On -lære seg hva som ligger i kommunikasjonen til Costa/NANO og tilpasse seg det.

1 Like

Der treffer du kjernen for dagens heksehyl. Prøv å forstå og begynn gjerne med å analysere hva som IKKE blir sakt.

Jeg hører litt på Q&A nå. En ting jeg tror har gått de fleste hus forbi er at NANO sikter mot en muntlig presentasjon av Lymrit 37-01 med gode data og god DOR. Det har de ikke levert før og vil nå et større publikum, og ikke minst bloggosfæren. @Savepig

2 Likes

Vi snakker fremdeles ASH da eller? Den eneste triggeren vi har frem til H2 er first patient dosed i Paradigme? (Av det som er uttalt, tenker da ikke på partner-avtaler og andre “hemmelige” ting).

(Hysj, ikke så høyt)

2 Likes

Var det det som ikke ble sagt, eller det som ble sagt som sendte kursen ned i går?