Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

InVivo:
Det kan like gjerne være noe negativt som positivt, det har jeg lært etter 3 år som aksjonær i Nano.
[/quote]

Begge deler er progresjon.
I tillegg kan markedet være annerledes nå enn for et år siden, dvs. markedet kan være mer i stemning av å verdsette progresjonen enn at 20/100 skulle vise seg dårligere enn 15/40. Også markedet forandrer seg.

Har du vært 3 år kontinuerlig aksjonær i NANO?

1 Like

Gitt at nye data i 20/100 er bedre enn 15/40, så er det vel en sannsynelighet at dataene nærmer seg hverandre først og fremst. Så at 20/100 > 15/40 er sannsynelig å vises på ASH som 20/100 ~ 15/40. Hvordan markedet tolker det på den annen side skal jeg ikke uttale meg om.

Venter i spenning på ASH for ny informasjon å bearbeide, det er ingen målstrek, bare ny rundepassering.

Mitt tips er at 20/100 går forbi 15/40 nå hva gjelder ORR. Gitt at ingen fra 15/40 har oppnådd >50% etter 6 mnd avlesning (av de som ikke hadde oppnådd fra før). Da vil det i såfall bli 72% med et nytt tilfelle.

Skal jeg skyte fra hofta må det bli 14 pasienter med FL i 20/100. 10 av disse vil få ORR. Dvs 71.4%.

Grunnen er en bedre langtidseffekt med 20/100. Abstractet fra EANM underbygger dette. Høyere absorbert dose. Dette kan gi flere ORR og CR fra ARM4 etter 6 mnd avlesning vs 3 mnd.
Derfor er jeg også OVERBEVIST om at DOR på 20/100 vil være overlegen 15/40 på sikt.

En annet aspekt fra Abstractet fra EANM som er spennende er selvsagt at det er flere som har complete respons på alle tumorer. Flertall. Meget oppløftende med tanke på ASH.
Repeterer «excluding patients that had a complete reduction in all included tumours :smiley:

16 Likes

styremøte?

Det hadde vært sinnsykt! Tror du er litt for optimistisk men jeg håper du har rett! :slight_smile:

3 Likes


25 Likes

Steike se der ja… BBBBBBBBBBBBBULL

Vil tro de får en pen rekke børsmeldinger nå framover i høst og mot jul.
Nå Paradigme åpent i Junaiten tydeligvis, pluss alt annet vi venter på. :slight_smile:

Edit:

Hvordan mener du han skal “kvalitetssikre” informasjon om åpne sites på offentlige sider?

Litt kvalitetssikring av at den siten der faktisk henter informasjon fra clinicaltrials.gov hadde vært fint.

Så så, gutt, jeg bare postet bilde av websiden uten å analysere noe mer. Kom gjerne med kilde på at de henter info kun fra clinicaltrials :blush:

Ved å Google lett rundt emnet finner jeg ikke noe om det, men jeg finner info om at selskapene inngår kundeforhold med Centerwatch for å få listet studiene sine.

2 Likes

:rocket::rocket::rocket:

De rekrutterer i US! JIPPPIIIII :joy::rocket::rocket::rocket:

5 Likes

Skulle vel bare mangle, eller? Ikke for å være negativ altså, men etter snart 2 år i en negativ trend, så skal det litt til for å begeistre meg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Orano/areva steamer fremover: https://twitter.com/RonnyAllan1/status/1052499628439072768

1 Like

Hva er dette?

image

2 Likes

Lymrit 37-05- studien står i alle fall som recruting i Florida, ja.

Edit. Rettet.

Hva? Hvor?

Her.

Ah. Dette er jo DLBCL-studien, ikke ARCHER-1.