Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Sant, men så har vi også

Late-breaking abstract submission site opens October 22, 2018
Late-breaking abstract submission deadline October 31, 2018, 11:59 p.m. Pacific time

http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/3282.aspx

Ikke sikkert at det kommer noe nytt på onsdag, men det hadde jo vært hyggelig med en melding :slight_smile:

2 Likes

Kommer jo ikke melding bare fordi de sender inn et abstracts. Men når det blir offentlig

4 Likes

Ikke så lang tid til kvartals-rapport. Kanskje vi kan formulere noen gode spørsmål?
Få Lisa R til å utdype om potensielle biomarkører til DLBCL.
Oppsettet til Archer-1.
Noe å utfordre vår nye CEO litt på?

Skulle nesten kommet seg dit personlig å tatt i mot Bravo. =)

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (696 likes)
  1. @Fornybar (679 likes)
  1. @Nocturne (611 likes)

Resten av topp 10:

[“4. @anon21766851 (522 likes)”, “5. @Hallakis (331 likes)”, “6. @studenten86 (222 likes)”, “7. @Oilimp (218 likes)”, “8. @Inkognito666 (185 likes)”, “9. @F-Tosca (168 likes)”, “10. @Spot-On (167 likes)”]

Gratulerer!

3 Likes

Hoho, score! Det innlegget var jeg faktisk fornøyd med selv og, fin rant. :stuck_out_tongue:

7 Likes

7 plass er ikke verst for meg da, det er tross alt andre her som har kunnskapen og deler den med oss andre :smiley: :+1:
Edit @pdx jeg ser ikke noe nytt ikon e.l på noen av de nevnte?

1 Like

Det er der, hvertfall på mobil, men er bittelite - må tweakes litt :joy:

1 Like

Der så jeg den under Savepigs logo, trodde det var rusk på skjermen :sweat_smile:
Ingen under mitt da, kunne fått diplom i det minste? :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Haha, litt av noen popularitetskonkurranser du legger opp til @pdx :grin:

Huff. Her var det mye fjas gitt

3 Likes

Nederland up and running!!

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=betalutin

15 Likes

Kan du forklare- dette er jo gammel info fra 2014. Hva er nytt her?

Hallakis det er din lenke jeg refererer til

Hva er det du preiker om? Nederland var ikke blant landene når jeg sjekket i går. De landene som ligger der er land som har godkjent studien, ergo vil sites i disse landene starte rekruttering ASAP.

2 Likes

Rolig nå Hallakis😉Min feil og ser nå at jeg tok feil

1 Like

her er en annen hvor de norske er åpne:

4 Likes

1 Like

Never forget.

1 Like

Haha jeg dauer

Siste gang vi snakker om bears(på alle måter!:smiley:) i denne tråden, men jeg syns opphavet var en god fortelling som bør deles.

image
image

3 Likes