Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Som Glein er inne på, oppdatering på innrullering / status på halvårsrapport / q3 (22. august, 21. november) kan være triggerpunkter.

1 Like

@anon80503862 @anon21766851 Jeg er enig i at det er viktig for at vi skal se at de fortsetter er on track, men jeg velger å legge mer vekt på hva Eduardo Bravo sier om ståa i selskapet på kommende Q2. I tillegg forventer jeg at norske investorer er overbevist om at de har kommet over REK-kneika nå. Å kjøre studier burde de få til, all den tid de har ~150 års erfaring til sammen med å utvikle legemidler :slight_smile:

3 Likes

Håper fremdeles på at ny styreleder blir f.eks Andrew Kay…det hadde vært noe det😊

1 Like

Er det noen guiding for når ny styreleder vil bli valgt?

“Anytime”…

1 Like

Det var vel nevnt, den gang da CEO ikke var på plass enda, at CEO ville komme snart, men styreleder tar mere tid. Må kanskje opp i generalforsamling før det kan komme på plass?

1 Like

Ja, og da tilbakekalles alle shortaksjene som eer utlånt fra Folketrygdfondet.

Ser at denne artiklen om Mantle cell og Rit+Betalutin ble publisert for 5 uker siden, har dette vært diskutert i denne tråden? :slight_smile:

Combination of 177Lu‐lilotomab with rituximab significantly improves the therapeutic outcome in pre‐clinical models of non‐Hodgkin’s lymphoma

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/ejh.13139

Objectives
To investigate the therapeutic potential of the next generation anti‐CD37 radioimmunoconjugate 177Lu‐lilotomab satetraxetan (177Lu‐lilotomab) in combination with the anti‐CD20 antibody rituximab for treatment of mice with non‐Hodgkin’s lymphoma (NHL) xenografts.

Methods
Nude mice with subcutaneous (s.c.) Burkitt’s lymphoma Daudi xenografts and SCID mice intravenously (i.v.) injected with Mantle cell lymphoma Rec‐1 cells were treated with either 177Lu‐lilotomab or rituximab alone or with the combination of both treatments. Tumour volume, body weight, blood counts and clinical status were monitored. CD20 expression was measured using flow cytometry with fluorescence‐labelled rituximab.

Results
The combination of 177Lu‐lilotomab and rituximab was synergistic for treatment of nude mice with s.c. Daudi xenografts while it was additive for treatment of SCID mice with i.v. injected Rec‐1 cells. Binding of rituximab to NHL cells in‐vitro was increased by pre‐treatment with 177Lu‐lilotomab satetraxetan.

Conclusions
Treatment of mice with NHL xenografts with 177Lu‐lilotomab synergistically increased tumour suppression of subsequent anti‐CD20 immunotherapy and improved survival. If the same effect is confirmed in a recently started clinical study, it could change the way radioimmunotherapy and CD20 immunotherapy would be used in the future.

3 Likes

podkasten om helsedebatten og prising på legemidler ute.

1 Like

Dette kan bli ekstremt spennende. :slight_smile:

Er det noe spesifikt om Nano på den?
Sikkert veldig relevant uansett altså, jeg har bare mer interesse og tålmodighet til sånt når det er om selskapet :slightly_smiling_face::+1:

Tror denne er ny. Bygger videre på Bet+Rit som en allerede lovende behandlingsmetode.

1 Like

Noen medisinere med tilgang på hele papiret?

This article has been accepted for publication and undergone full peer review but has not been through the copyediting, typesetting, pagination and proofreading process, which may lead to differences between this version and the Version of Record. Please cite this article as doi: 10.1111/ejh.13139

1 Like

?

Er den ikke publisert enda?

Jeg limte bare inn det som står i abstraktet.

1 Like

Ser Roy H. Larsen også står som forfatter. Trodde ikke han var hands on involvert lenger, men hyggelig å se. :slight_smile:

1 Like

Dette er en vitenskapelig artikkel, og ikke direkte selskapsrelatert.
Dog er den absolutt selskapsrelevant.

Artikkelen er da skrevet av selskapet selv:

2 Likes

Jeg kaster håndkledet inn.

1 Like