Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Det var sikkert andre medisiner på markedet når Copansilib kom også. Skjønner ikke hvorfor mange maser så vanvittig med at diverse andre selskaper har markedsandeler osv…
Blir resultatene fra Archer-1 og Paradigme så bra som vi har grunn til å tro så vil de ta markedsandeler fra de eksisterende uansett. Slik det ser ut nå med behandlingsregimet og det vi vet så vil svært mange bytte ut de andre med Nano sine produkter.
Hvem vil vel forsyne sine pasienter med produkter som gir større sjanse for å ikke lykkes (jfr CR og ORR og ikke minst Dor)???
Hvis jeg var pasient og ble gitt noe som ikke hadde den “sjansen for å lykkes” scoren som Betalutin har pr d vi vet i dag, ja da hadde jeg blir sittende forbanna. Den sjansen tror jeg ikke legene er villig til å ta og dermed vil de benytte seg i stor grad av den medisinen som i utgangspunktet gir sjansen for best resultat.
Verden går fremover folkens, men at verden ikke vil bedras sier jeg ikke.

Mr Cinzani som er verden mest betydningsfulle professor i sparring rundt medisinutvikling vet nok hva han snakker om. Om dere ikke har fått det med så sier han at Betalutin ser ut for å bli den mest betydningsfulle behandlingsmedisin før NHL i årene som kommer. Pr i dag eksisterer d ingen reel trussel mot Betalutin som han vet om, og han vet det meste om hva som rører seg.
Ikke er det slik heller at en medisin kan dukke opp som troll av eske. Det tar laaangt tid å utvikle en medisin.

Dette går veien.

12 Likes

Du har helt rett. De samme infiltrerer HO også.

Det er umåtelig store verdier å tuske til seg over de månedene som står igjen til BP overtar Nano. Disse større aktørene tar alle mulige knep i bruk for å erverve aksjer. Begynner tiden å bli vel knapp? Det kan komme berusende meldinger om 1 måned eller 2.

Hvis du får rett og det håper jeg, så bør vi ta initiativ til politietterforskning for kursmanipulasjon og innsidehandel. Ubetinget fengsel av betydelig lengde for de som dømmes.

Håper du har rett. Tar gjerne en 4-5x om 1-2 måneder :smile:

1 Like

3 Likes

Flott. Er det noe om Nano der?

Først PHO så NANO!!

3 Likes

Tenker du på de der amerikanerne som såvidt har behandlet 6 pasienter eller? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, det er jo typ 20+ pasienter, som starter registreringsstudien sin i år. Jeg vet ikke hvor lenge NANO har plottet opp de 16 eller whatever CAR-T-pasientene på slidene sine, men mine 20 fortjener også en plass på den lista! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Heheh, damn straight.

Tipper vi får se en forandring etter ASH når de har gitt ut mer data!

Forresten, er du sikker på at du vil at Renoldi skal gruse de? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Har det dukket opp noen nye konkurrenter nå utenom Merck sitt KEYTRUDA?

Copanlisib som allerede er der ute anses av selskapet å være gjeveste konkurrent.

I tillegg lefles det med CAR-T i indikasjonen. Ellerst så har MEI Pharma gitt ut lovende data, men fremdeles tidlig fase. Egen tråd for dette om nysgjerrigheten pirres. :slight_smile:

1 Like

Angående Keytruda, @InVivo. Skjønte du dette?

Ja, og?

1 Like

Har Nano begynt å følge oljeprisen tro? He,he.

Kan nesten virke sånn;)

Kunne ikke dy meg fra å kjøpe en del i DNO i dag. Men nå blir det fullt fokus på Nano. Under 60 er abslutt lovende.

Luthatera rulles ut, og baner forhåpentligvis veien for Betalutin og andre Lu177 baserte produkter.

6 Likes

OH ITSA ME SLIDING DOORs

1 Like