Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

En oral-presentasjon hadde vært utrolig oppløftende. Vil tro mulighetene for det er tilstede dersom dataene er så gode som man kan håpe på?

Syntes det er utrolig at Nano til nå har behandlet over 70’ pasienter, med konsistente svært oppløftende effektdata, særdeles enkel behandling og uten store bivirkninger. Allikevel sitter jeg med følelsen at markedet er nølende/ikke helt overbevist. Håper dermed på “slam dunk” data som tar pusten av markedet, og setter investorlysten både nasjonalt og internasjonalt i høygir.

4 Likes

Slamdunket blir i såfall melding om oral presentasjon, siden forventningene rundt studiet ble ødelagt i desember 2017 med oppdatering om mDOR på 13,3 mnd når oppfølgingstid kun var 8 mnd. Latterlig klønete og akkurat det burde vært skrevet i poster/presentasjon med skrifttype 240, bold, understreket og en font-type som brenner seg fast i hornhinnen på lang avstand.

Markedet er forvirret og skeptisk, og med rette. 2017 og halve -18 var en parademarsj i inkompetent infostrategi. Superhappy meg langt opp i kaviarkrysset.

Me lyt sjao :slight_smile:

Latterlig klønete? Det ble da fremmet tydelig i de dager også rundt om på forumene. Mange nye pasienter = lavere DOR.
Latterlig klønete og angripe selskap over egen mangel på evne til å forstå informasjon.
Det var en hype til 20/100, som viste sine tidlige resultater, de var bedre enn 15/40 sine tidlige resultater, men siden de var lavere enn nyere data av 15/40 ble jo dette dømt nord og ned av noen investorere på visse forum.

Det som var værre i desember 2017 var jo alt on track, studier startet opp.
Mens de gravekyndige viser informasjon om at selskapet er uærlig med aksjonærene.

I alle tilfeller, velger du å ha mere tillit til selskapet og deres produkt per dags dato, er der en betydelig rabatt som eksisterer enda.

5 Likes

Jeg har stor på den nye CEO, Bravo.
Har vist styerevne i in tidigere jobb. Trolig ansatt med bekagrunn i kompetanse til å få nye industrielle amerikanske investorer. Sørget for at Ti Gewnix ble notert på Nasdaq og inngikk samarbeidsavgtale med Takeda.
Nano har fått en ny topp kusk i sulkien - tror jeg.
Kay som ny styreleder hadde vært fint.

1 Like

Hva er det som har skjedd med Hegnar? Det er jo kun baissere der nå?

Hvorfor i alle dager skriver de ENDA om NANO? De har jo holdt på i 1.5 år med fullt trykk :joy:

1 Like

Det har faktisk blitt enda verre der på det nye forumet!
Er bare innom der etpar ganger i måneden, men det er jo omtrent aldri noe matnyttig og fornuftig der.

1 Like

Fått blokkere kappa og NV, noen få nick til blokkert, så blir det nok leselig.
Der er også påstander om at Archer-1 kan søke om godkjenning kun på bakgrunn av tolerability & safety…
Og forventninger om at en kan med bakgrunn i kommende ASH kunne gjøre dosevalg og avksrive halve studiet.
Høres fullstendig tullete ut med tanke på hva @anon21766851 har vist oss her om AA.
Men men…

Fokus på at pengekassa kan gå tom er jeg ikke uenig i, all den tid at Archer-1 kan også føre til økte kostnader tross alt. Men en emisjon vil føre til en meget liten utvanning, og partnerskap er andre løsninger, så det mangler nok forståelse rundt hva det skulle innebære.

Tror vi fikk ryddet brukbar klarhet i konkurrenter der, kritiske innlegg skrevet av en som ikke så ut til å ønske og baisse kun, men dele informasjon å debattere.
Men støyen har tiltatt siste par ukene fra baissere og troll.

3 Likes

Kort oppsummert når det skrives såpass mye bais så er det jo bare til å fylle opp med så mye nano aksjer som samvittigheten tåler :joy:

Det er jo helt vanvittig å lese. Ulvene lukter tydeligvis blod etter siste tids nedgang. Børsteknisk meg her og der.

Og hausserne blir som du sier mer og mer outlandish, sikkert som en respons på hvor ensidig negativt alt blir tolket av de børstekniske kameratene.

Du er en fornuftens stemme i galskapen der borte, @studenten86. Fatter ikke selv at du orker, men :sweat_smile:

2 Likes

Er første forumet jeg fikk vite om for å diskutere børs.
Vil gjerne bidra til mer fornuftig nivå der også sådan, at ikke nye brukere får gal oppfatning.
Forventer ikke å ha anledning, jobb, studier og familie tar mer tid nå fremover, så dere må bare bruke litt tid der. Og gjerne linke til TI-innlegg at vi kan rekruttere seriøse brukere =)

Mye av hva jeg skriver der er jo tross alt hentet fra debatter og diskusjoner her siste 2 år ^^

2 Likes

En gang må det hentes inn cash ja, vil tro det kan bli neste år, enten i form av en emisjon, mest sannsynlig på mye høyere kurser enn nå, eller det jeg håper: en lukrativ og fordelaktig partneravtale.
Angående alle de andre sprø antakelser så forholder jeg meg til det Nano selv guider, ikke det psykiske tilfeller med opptil flere tvilsomme personligheter koker opp i sine forvirrede hoder. :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Ja, det er klønete når markedet selv måtte finne ut av noe som selskapet selv skulle forklart med krystallklar røst.

Vi ser jo at markedet får angst og tendenser til selvskading hvis det meldes eks om et par måneders forsinkelse. Hva som skjer når nano melder av mDOR går ned har vi sett i 2018. Det er pinlig.

Du har altså ikke fått med deg at de flere ganger har spesifisert at det er på grunn av mange nye pasienter, derfor kort tid på avlesning, og at de forventer at dor vil øke med tiden?
Slapp av, du er i godt (?) selskap, det ser ut som mange ikke har skjønt det.
Flere på diaresumpen HO som ikke skjønner det enda, selv etter å ha blitt informert det flere ganger. :wink::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Det gir jo sjeldent gode kjøpsmuligheter for de som skjønner det skulle man tro.

Tror det er helt feil å tro at aktørene ikke har skjønt det. Folk har en agenda. Ingen gidder å baisse en uinteressant aksje. Her har vi innleide provokatører, skal lavere inn aktører, meglerspirer, troll, for å ta noen. Alle er her for å tjene penger.

5 Likes

Var jo litt ironi fra min side, men ikke frekt ment til de som ikke har fått med seg alt, det er tross alt en del informasjon totalt om selskapet, produktene, markedet, evt konkurrenter osv-ikke lett å få med seg alt. :slightly_smiling_face:
Derfor synes jeg et forum som Tekinvestor er såpass verdifullt, pga måten det drives/modereres på, og de mange dyktige skribenter her inne som diskuterer caset og mulighetene framover :+1:

1 Like

Det blir nevnt litt lenger oppe i tråden her, mulighet for å hente inn penger ved et partnerskap med et BF … Mener Hr.Bravo under Q2 var mer enn fornøyd med at Nano eide hele Pipelinen dem hadde i dag. Kanskje dem faktisk tenker at dem bare skal gå all in og kjøre dette fullt ut selv. Det er jo det dem har guidet hele tiden…?
Ser for meg at vi med tid og stunder kanskje sitter med en syk utbyttemaskin her …?

2 Likes

Foresten, her er linken til det patentsøknaden det snakkes om på det andre forumet.

http://www.sumobrain.com/patents/wipo/Treatment-non-hodgkin-lymphoma-using/WO2018050851A1.html

2 Likes

Det kan tenkes ja. Men samtidig er dette børsnotert selskap der alt er til salgs, om du vil eller ikke.

1 Like

På en annen side, hva er vel bedre forhandlingskort enn å ha gjort klart alt for å greie seg selv? Det tenker jeg kan gi en høyere pris for selskapet eller en høyere upfront og royaltee ved partneravtale.

Nordic Nanovector virker egentlig å gjøre det meste rett boooooortsett fra det med å sende søknad til REK i lille Norge :grin:

4 Likes

For å sitere vår gode venn på Podcasten " det er jo ikke lov å kalle disse byråkratene for NISSER "…
Men hadde ikke disse NISSENE vært så inn i H…E FIRKANTA så hadde det kanskje sett litt annerledes ut hele 2018 …?!

2 Likes