Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Clinicaltrials oppdatert

8 Likes

44 sites nÄ!

2 Likes

Var det ikke flere suites i Sverige fĂžr?

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT01796171?A=10&B=11&C=Side-by-Side#StudyPageTop

5 Likes

US, Australia, Canada, Belgium of Finland nye land. 53 sites totalt. Bra fremdrift over sommeren!

2 Likes

Dette var bra saker! Bare fÄ opp USA nÄ 
 !

Australia med 1 site oppe og gÄr. ForlÞpig planlagt 1 site i Canada og 2 i US men alle stÄr not yet recruting pÄ

NÄr man ser over lista og tenker litt etter, begynner man Ä forstÄ hvor ekstremt komplisert og hvor mye tid det gÄr i Ä fÄ alle land, og sites opp og rulle. All Êre til nano som fÄr til en slik stor global studie.

US er on board, nÄ ruller det!

3 Likes

@Fornybar kan ikke du skrive litt om inklusjonstakt og rekruttering? Fra starten av 2019 kan man med temmelig grei sikkerhet anta at vi har minst 60-70 sentere oppe og gÄr. Med takten skissert tidligere skal man vel i utgangspunktet nÄ mÄstreken innen utlÞpet av 2019. :slight_smile:

Om vi har 70 sites i januar klarer vi Ă„ fullfĂžre innrulleringen i desember 2019 selv med svĂŠrt konservative tall

Ja, det er det jeg kommer frem til ogsÄ. Uten Ä hensynta at vi har fÄtt rekruttert et knippe pasienter i Är ogsÄ.

2 Likes

@anon21766851 @Hallakis Ja, dette lover jo godt. Er vel 3 nye sites som rekrutterer bare siden Q2?

Jeg synes det ser ut som om de kan rekke readout i 2019 ogsÄ.

Med kriterier:
13 sites 04.04.18
23 sites 30.05.18
Nedjustert til 1 pasient dosert til og med Q2
41 sites 22.08.18
65 sites 21.11.18
80 sites 01.02.19
Innrulleringstakt 0.15 per senter per mÄned

FĂ„r jeg at :
Med 65 sites til Q3 og 80 sites 1 februar 2019 er PARADIGME ferdig innrullert i slutten av august i 2019.

Er det doable? Henter de rett og slett inn forsinkelsen mens TekInvestor, OM Holding og Blackrock er de eneste som ser det? :eyes:

Alle mĂ„ selvfĂžlgelig huske pĂ„ at dette er bare enkel matematikk og en innrulleringshastighet valgt av meg pĂ„ bakgrunn av Lymrit 37-01 og en noe hĂžyere “vanlig innrulleringshastighet for onkologi” pĂ„ 0.25. Noen sites vil ha hĂžyere og noen vil ha lavere innrulleringstakt. ForhĂ„pentligvis betyr den eksplosive veksten av sites at det stemmer at NANO har kontroll pĂ„ Paradigme.

12 Likes

6 Likes

Fornybar og studenten jobber meeget godt for tiden!

1 Like

Noen som vet hvorfor det virker som at de stenger sentrene i hhv. Sverige, Madrid og Bordeux? Ellers over forventning for min del :slight_smile:

Kan det vĂŠre de aktivt lukker ned steder som ikke viser god nok innrullering? Aner ikke.

Mulig, bĂ„de Sverige og Madrid var jo tidlig ute med “recruiting”. Burde ha fĂ„tt en viss innsikt i rekruteringstakten.

Er vel for optimistisk Ä hÄpe at man har sprengt kapasiteten og derfor ikke kan rekruttere mer :joy:

Kan vel lese ut av linken til theroger at Bordeaux er endret fra “not yet recruiting” til “recruiting” – (bare stavet feil tidligere - “Bordeau”).
Madrid, Linköping og BorĂ„s er fjernet av en eller annen grunn


1 Like

Ny episode, kan vĂŠre relevant :wink:

Listen to Episode 56: Vi snakker med Thomas Ramdahl og Frode Nakkim om Algeta/Bayer by Radium

3 Likes

Noen som har en formening om hvor mange sentere vi kan forvente i USA og Australia. Med den betydning USA har bvurde vel minstr 15 sentere delta? Hvilke land mangler vi hvisn ikke Asia er med.