Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

“The Company will also have two non-clinical posters: one presenting Betalutin® and one presenting the investigational anti-CD37 radioimmunoconjugate 212Pb-NNV003, which is under evaluation in a research collaboration between Nordic Nanovector and Orano Med (formerly AREVA Med).” Spennende??? Har det ikke vært stille på denne fronten lenge?

1 Like

Ingen muntlig presentasjon der altså.

Men det blir spennende å høre med om alfaemitteren som det har vært jobbet med i noen år nå.

1 Like

Veldig bra at det viser seg en fremgang på området!

1 Like

Hva er dette for noe? Har de planlagt å prøve Betalutin i kombinasjon med checkpoint inhibitorer i DLBCL?

1 Like

Min første tanke også. Ørlite skuffet .

Kinase hemmerer er ikke CPI, eller?

Men når det er sagt Glein, så var vel muntlig presentasjon noen som ble hauset opp som en mulighet her på TI, og ikke noe jeg forventet. Tror heller ikke markedet hadde noen forventninger til dette.

Jeg hadde tenkt å skrive om dette tidligere, men gjorde det ikke, noe som er beklagelig da det selvsagt har mindre tyngde nå.

MEN jeg har reagert når noen har skrevet noe om muntlig presentasjon i det siste. Etter q1 hadde jeg et inntrykk av at NANO gikk for det, men etter q2 var det et eller annet ved Rojkjaer som gjorde meg brennsikker på at det ikke ville bli noe muntlig presentasjon.
Grunnen til at jeg ikke har skrevet om det før er at jeg ikke har sett gjennom q2 for å finne tidspunkt.

Strengt tatt har det lite å si. De kjører jo smør og brødvare med god effekt, ikke en ny oral pille som gir diaré og 3 måneder overlevelse

2 Likes

6 months?

Alle håpet på oral presentation men det er et trangt nåløye. Fint å få forutsigbarhet rundt ash i henhold til skjema.

http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Oral-Posters.aspx

Men ArveaMED(OranMED) er eid av Roche mener jeg å huske. Og Roche satser på RIT, så da vet vi at Nordic Nanovector har en teknologi som er interessant for denne giganten.

Meget lovende:

INTRODUCTION:

Immunotherapy using mAbs is a safe and effective method for the treatment of chronic lymphocytic leukemia (CLL) and other lymphoid malignancies. In recent years, mAbs based on selective B-cell depletion - rituximab, ofatumumab and obinutuzumab - have been approved for use in CLL therapy. More recently, CD37, a member of the tetraspanin superfamily of cell surface antigens, has been considered as a target for B-cell malignancies.

AREAS COVERED:

The results of preclinical and early clinical studies suggest that in patients with CLL, newer anti-CD37 agents, otlertuzumab (formerly known as TRU-016), BI 836826, IMGN529 and (177)Lu-tetulomab can be useful in the treatment of this disease.

EXPERT OPINION:

CD37 may offer advantages over CD20 as a target for CLL cells. It is selectively expressed on normal mature B cells and by most B-cell malignancies. Anti-CD37 antibodies may be useful for patients resistant or refractory to anti-CD20 mAb therapy or relapsing after such treatment. The development of these agents into a clinically useful therapy for CLL is probably many years away and will be followed with great interest by laboratory investigators and clinicians.

6 Likes

Modning!

Siste behandling 2017+3måneder avlesning+6måneder oppfølging = frist for innsending av abstract?

4 Likes

Det stemmer sikkert hvis siste pasient i arm 5 med 20/60 er fra mars?

Edit, @Savepig har rett tror jeg.

1 Like

Her det vi kan se frem til litt separert fra resten. Veldig spennende!

Edit: veldig spent på om dette er resultater som kan nærme seg klinikk. En melding om utlisensiering av Betalutin til development av disse to hadde ikke vært feil.

“It is our commitment to you to go with the cash we have until readout of Paradigme”

Edit, med tanke på hvordan selskapet tilfeldigvis har lagt meldinger til samme tidsperiode i 2018 tror jeg denne måneden kan bli særdeles spennende :blush:

1 Like

Veldig bra.

Men det var vel ingen som forventet oral presentasjon av et datasett som nesten var ferdig til ASH17.

Vi får tro at 6 mnd avlesning vil gi oss forbedring i Arm1. Og at Arm4 innfrir.
Edit. For å gjenta meg selv. ARM1 kan IKKE bli dårligere. Kun bedre.

1 Like

Hvorfor mener du at Arm1 ikke kan bli dårligere?

Fordi alle 25 (15/40) med FL var presentert i fjor. Mange hadde da kun 3 mnd avlesning.
Man mister ikke en avlest CR eller ORR.

Veldig bra BRAVO-grep med tredelt ASH. Både kliniske resultater og spennende ny informasjon for som fungerer som markedsføring - mot både klinikker, investorer og big pharma…

3 Likes

Kan være greit å friske opp litt rundt NNV-003:

Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV-003 for the Treatment of CD37 Positive B
-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/capital-days/6%20Jostein%20Dahle.pdf

1 Like