Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Regner med posterene kommer samme dag. Men vet ikke 100%.

Dette mÄ vÊre en form for rar spÞk. Det stÄr i klartekst at posterene skal presenteres pÄ ASH, og det er gjentatt 1000 ganger her pÄ forumet.

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that an abstract reporting data from the Phase 1/2a LYMRIT 37-01 study investigating Betalutin (177Lu-lilotomab satetraxetan) in patients with relapsed/refractory indolent non-Hodgkins lymphoma (iNHL) has been accepted for a poster presentation at the 60th Annual Society of Hematology (ASH) Annual Meeting & Exposition (1-4 December 2018, San Diego, CA).

Er dette sÄ simpelt som det hÞres ut som? :open_mouth:

Ja. I fjor var det 25000 som deltok og 5000 posters som ble stilt ut. Om alle skulle fÄ presentert oralt sÄ hadde ASH vart i flere mnd.

Fristen for late breaking abstracts lukker i morgen, 30. oktober.

Tror mange misforstĂ„r litt. “Abstract” betyr i slike sammenhenger en kortversjon - sammendrag - av selve rapporten. Dette gjelder for sĂ„ vidt alle andre typer rapporter og avhandlinger ogsĂ„. Det viktige momentet er ikke selve presentasjonen, men det faktum at organisasjonen (ASH) har vurdert selve forskningen/studien og verifisert denne, og funnet den korrekt og interessant. Hovedpoenget er slik jeg ser det ikke Ă„ fĂ„ vist fram selve posteren de dagene konferansen pĂ„gĂ„r, men Ă„ fĂ„ et kvalitetsstempel pĂ„ hele forskningen/studieresultatene av autorativ organisasjon. Derfor er det viktig at dette presenteres pĂ„ de store, anerkjente konferansene og tidsskriftene, og ikke i “TV2 hjelper deg.”

De som er interessert i forskningen, nÞyer seg ikke med abstraktene, men det faktum at en studie er antatt for poster presentation ved ASH, gjÞr at fagfolkene stoler pÄ at forskningen holder vann.

NÄr det av og til skrikes om at tall mÄ presenteres fortlÞpende, og at det er akademisk snobberi og selvforherligelse som er Ärsaken til at man kun presenterer pÄ konferanser, er det det ovenstÄende man har misforstÄtt.

9 Likes

Dette har vÊrt diskutert fÞr. Man kan ikke fÄ late breaking for noe som allerede er antatt under ordinÊre frister. Dvs, kommer det late breaking den 30/10 vil det vÊre en sensasjon i mine Þyne, for da presenteres det noe annet enn Lymrit. Men det kunne jo vÊre moro, selv om jeg personlig ikke tror det.

Jeg er ikke uenig. Jeg prÞvde bare Ä forklare at oral presentasjon ikke er normalen pÄ slike konferanser.

Sorry UMVS du har helt rett. Min kommentar var @ Marionette123

Sjekk dette. Endelig. Et 6 dþgn gammelt spor av. Archer-1

Åpent for rekruttering.

27 Likes

Flott funn. Åpnet for inkludering 10.oktober. Da er vi snart i gang.

Snadder!!! Hyggelig mÄte de avrunder informasjonen pÄ

VĂŠr oppmerksom

Dett er en ny behandling og du fÞlges derfor nÞye opp med tanke pÄ uventede bivirkninger som eventuelt kan medfÞre ulemper for deg.

Fordelen ved Ä delta i studien er at du kan fÄr god effekt og mindre bivirkninger enn ved tradisjonell cellegiftbehandling.

1 Like

Ja, hyggelig info Ă„ finne.:slight_smile: Lette egentlig etter noe annet


Flott funn(!) og vi fĂ„ jo nĂ„ daglig, ukentlig og mĂ„nedlige bekreftelser pĂ„ at Nordic Nanovector er i ferd med Ă„ “levere varene” i trĂ„ med planen. Betryggende Ă„ se at vi er no-track og at fremdriften er i henhold til rutetabellen.

Var det ikke noen her inne som tok til orde for at det faktisk ville komme nyheter knyttet til ARCHER-1 studiet for noe tid tilbake? Vedkommende ble solid sablet ned, men kunne kanskje i anledningen dele noe mer informasjon nÄ?

1 Like

Ikke noe annet enn at i den nye firmapresentasjonen som Kiakia gravde fem for en snau uke siden, sÄ stÄr det at first patient dosed skal krysses av i innevÊrende Är.

1 Like

Som var opprettholdelse av guiding fra fĂžr sommeren:

Det var vel @Spot-On som tok til orde for dette?

Flott funn. Veldig kjekt Ä fÄ bekreftelse pÄ at det skjer noe! :+1:
MEN, jeg synes det er hÄplÞst mange skrivefeil i den informasjonen som leveres ut til pasientene her.
Synes absolutt at informasjonsteksten burde vĂŠrt kvalitetssjekket fĂžr den gikk ut til potensielle pasienter.
Slik teksten fremstÄr nÄ kan man jo lure pÄ seriÞsiteten ved studien/de som utfÞrer studien.

Og jo, det er stor forskjell pÄ det vi skriver pÄ TI og HO, og det som skrives som viktig innledende informasjon til kreftsyke pasienter pÄ sÞken etter livsviktig behandling.

2 Likes

Hva tenker du pÄ?

Pasientinformasjon skal vÊre veldig lett forstÄelig, og det mener jeg dette er.

Hva stĂ„r det egentlig her: “Hensikten med denne studien er Ă„ teste ut en ny form for radioimmunterapi der isotopen 177-Lutetium er festet til er antistoff (Betalutin) som binder seg til kreftcellene i kombinasjon med antistoffet rituximab har god og langvarig effekt ved tilbakefall av follikulĂŠrt lymfom.”

Og dette har ikke med lettfattelig Ă„ gjĂžre, men med lemfeldig omgang med ord!
Bl.a.

7 Likes