Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Jeg tilhører gruppen du prøver å tie her så…

1.) Du har vært her i 4 dager, hvilke andre nick har du hatt her på TI siden du vet hva som har blitt sagt her siden 2016?

2.) Sleip-en angrep meg når jeg kom til forumet (og satt spørsmålstegn ved en del opplagte feil) på en måte som gjør at jeg legger bredsiden til når han nå fortsetter å komme med sine “Jeg vet - men vil ikke si noe” innlegg.

Ikke kall oss diskusjonsoverivrige, de som har vært her en stund ser nok hvem som ønsker et forum hvor informasjon og sannheter bevises eller dokumenteres.
Oppnår ikke det med å lese og gå videre…

Det er fryktelig mange flinke debattanter her inne som gjør mye bra for å holde informasjonsflyten levende. Noen liker man å utveksle ord med og andre ikke, betyr ikke at de ikke er flinke.
Også er det den ene som ikke vil :wink:

4 Likes

Hva behager? Hvor har jeg skrevet det du her påstår?
Jeg er ganske ny her, men har lest og fulgt med på en rekke forum i mange år.
Det du her begår er direkte ufint (altså mot undertegnede).

Var selvfølgelig ikke meningen å fornærme deg.
Men du listet da TI opp over de forum du hadde fulgt siden 2016. My bad da, som leste det slik.

Til opplysning så har den altvitende som du mener vi skal overse vært SVÆRT ovenpå og bedrevitende her på TI i tiden frem til for 5 dager siden. Resten kjenner du jo da til.
Historikken kan du dessverre ikke gå tilbake og lese da han har slettet absolutt alle sine hundrevis av innlegg om Nano ved siste korsvei.

2 Likes

Det er nå 12 timer til Ash abstraktet slippes og jeg oppfordrer alle som har en hest i løpet til å fokusere på viktigere ting enn småkrangling.

8 Likes

24 timer, men ja.

1 Like

Tja, de kan sikkert flytte seg over på småprat, men diskusjonen mener jeg er såpass viktig at ingen burde bli tvunget til å tie. Den går jo egentlig ut på hvilken forumkutyme vi er interessert i her på forumet. Jeg mener det er helt fair å be om bevis på påstander.

Timingen er så som så. :sweat_smile:

4 Likes

Enig, tomme påstander har samme verdi som brukt dasspapir.

24 timer.

Herein, we have reviewed the efficiency and toxicity of RIT as the first line of treatment, and discussed potential novel indications, and strategies such as modifying induction therapy and using rituximab maintenance to optimize the efficiency of RIT as the first line of treatment. Our review indicates that it is more logical to postpone conventional therapies to the second or third lines of treatment instead of RIT.

19 Likes

Vår gode venn Zinzani!

1 Like

Artikkelen kan kjøpes her: https://www.futuremedicine.com/doi/pdf/10.2217/imt-2017-0169
Koster 67 $.

Noe vanvittig trykk på denne CD47 greia i NHL i kveld.

Ja, nå fikk jo CD47 seg en liten trøkk i trynet for ikke så lenge siden da man ikke så noe effekt i monoterapi, men man er kanskje mer villig til å overse det med denne makanismen? http://www.evaluate.com/vantage/articles/news/dont-eat-me-competition-finds-celgene-discontinuation-hard-digest

Siden jeg er bortimot kunnskapsløs, har du noe i mot å ta en spekulasjon på betydning for nano?

Nei må sette meg mye mer inn i dette før jeg kan si noe som helst, kom veldig ut av sidesynet denne.

1 Like

Vel da tar jeg meg friheten til dra frem dette jeg postet i mai :wink:

6 Likes

Thats why youre the boss, boss!

1 Like

You know it! Michael Scott style!
image

Edit: og som en ekte boss har jeg nå rettet 2 skrivefeil i det lille jeg skrev over… :rofl:

Her er et ti siders intervju med Arne Kolstad om lymfekreft. Fra Lymfekreftbladet. Riktig nok fra i fjor, men…

Så dette er jo et slags vedheng til Rituximab behandling eller? Ingen effekt som monoterapi, men øker effekten av Rituximab?