Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nano bruker engelsk som arbeidsspråk.
Men MB er jo dansk.
Jeg skrev på engelsk.

2 Likes

Om hun trenger å ta det opp med Bravo f.eks. er det fordelaktig at det står på engelsk.

1 Like

Jepp, men jeg spurte bare om en PDF av Bravos presentasjon på Jeffries-konferansen ville bli tilgjengelig på hjemmesiden deres…
Edit. I og med at Bravo, etter all sannsynlighet, har holdt en presentasjon på Jefferies, så er den info’n offentlig, etter min mening. Men det kan jo ha vært en -til - en-møter…

1 Like

anti PD-L1 kombo imponerer ikke i FL og DLBCL

4 Likes

16/11-2018 10:31:42: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Increased share capital following exercise of employee share options

Vis børsmeldingen

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181116.Cision.20181116:BIT:1316:0

Hei Costa! :wave:

2 Likes

Takk for sist! :grinning:

2 Likes

Costa tar det han kan :slight_smile: veldig bra.

2 Likes

Han handler for litt over 6 millioner? Sterkt signal fra tidligere CEO!

5 Likes

Penger på gata for ham. Betale 14.24 per aksje, som han øyeblikkelig kan selge for 78 kr uten å måtte melde innsidesalg.
Selv om jeg regner med at han holder på dem om han ikke trenger cash.

1 Like

Helt klart. Han har reira seg godt til!
Jeg tolker det dit hen at han vet hva som er i ferd med å treffe markedet.

Prøver igjen :slight_smile:

Hvor går aksjekursen til NANO.OL den neste uken?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Hvor går aksjekursen til NANO.OL de neste 3 månedene?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Da er presentasjonen ute:
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/NORDICNANOVECTOR_JEFFERIES2018.pdf

17 Likes

Takk, Nano-belieber!:wink:
Da kan man vel si at vi har fått svar fra MB​:sunflower::champagne::duck:

1 Like

Verdt å merke seg overskriften på slide 18. Ville neppe blitt highlightet hvis ikke resultatene er gode.

Jepp. Kunne være interessant å sammenligne Jefferies- presentasjonen og oktoberpresentasjonen under Who we are på Nanos hjemmeside, henholdsvis 35 og 40 sider.

Ser de på Jeffries bruker waterfallplotet fra ASH 2017 hvor 90% av pasientene opplevde tumorreduksjon. Om jeg ikke tar helt feil, så kan vi forvente at dette plottet blir enda penere under ASH 2018.

Det blir bedre. 7 av 8 skal inn under 50 streken.

@larsmkn sjekk ut alle steinaldermedisinene Betalutin konkurrerer mot her på side 19. Stemmer det at disse selskapene sannsynligvis presenterer på overhead når de legger frem resultater?

6 Likes

Spørs om sistemann har hatt en reduksjon eller ei da. :blush: