Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ettersom jeg forstår så er tidligere estimater utdaterte, da pasientgrunnlaget bare har økt, og vil øke i årene framover.

For 3FL:
5750 US og 4480 EU5 fra 2014.
5800 US og 4500 EU5 fra 2015.
Så ikke en voldsom økning, men antallet er ventet å øke med 20% til år 2024 om du ser på slide 8.
image
Den ‘or’ forumleringa er noe som sikter inn markedet utenom R/R? Det er vel en gruppe Marco Renoldi har ymtet frempå om tidligere også. Hvor jeg lurer på at 65% har blitt nevnt som aktuelt marked i stedet for de 40% som er R/R? Eller er det 85% vi burde se mot?
image

*edit EU5 ikke EU.

2 Likes

Det er akkurat det jeg lurer på og :slight_smile: Den 20% økning innenfor NHL er grei og iberegnet, men begynner nå å lure på om vi ikke skal se mot 65%+ som du sier istedenfor 40% som jeg tidligere har tenkt. Blir bare bedre og bedre dette :slight_smile:

Edit: Jo mer jeg tenker på det desto høyere blir grunnlaget. Er du eldre eller har andre sykdommer så står vel QoL rimelig høyt på lista

1 Like

Camel som Nano et av portfølje selskapene til Healthcap.

1 Like

Har vi eksempler? Med eller uten at eksisterende aksjonær selger seg ned?

Paradigme i UK. Pasientvennlig forklart.

10 Likes

Bra funn. Forklarer behandlingsregimet i Paradigme meget enkelt og lettfattelig.

1 Like

Den der var faktisk konge, great find.

Lik og retweet rakkere

4 Likes

Hvor går aksjekursen til NANO.OL den neste uken?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Hvor går aksjekursen til NANO.OL de neste 3 månedene?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

1 Like

Hm, nå rasler det i alle nervetrådene hver gang jeg ser en melding fra TekBot i fundamental-tråden
:champagne::duck::eyes:

3 Likes

@pdx know your audience! :joy: Vi sitter jo og venter på partnermelding her!!

3 Likes

Var det en spøk eller er du seriøs? :wink:

Dette er fundamentaltråden så jeg er jo nødt til å være seriøs. Mine grunner:

  1. Malene nekter å svare meg på mail om hvordan de best ser for seg å strukturere en avtale/avtaler
  2. MEI Pharma solgte rettighetene til det Japanske markedet for ~m100$. Bravo solgte sitt siste selskap TiGenix til Takeda (japanesere)
  3. Selskapet har vist seg slu nok til å clustre børsmeldingene. (Sammentreff eller?)
  4. Å selge Asia-rettighetene vil ikke innebære en for stor verdiforringing av Betalutin så en annen avtale for rest of world kan være aktuell etterhvert.
  5. når market cap stiger (som den gjør nå), vil også tilbudene om deals fra eventuelle interesserte big pharma øke.

Siden du spurte :wink:

3 Likes

Høres logisk ut med en japansk partner for Asia…
Siden Nano ikke har vært spesielt aktive der.

Denne rapporten begynner å bli gammel , men…

Hva mener du med dette egentlig?

Forøvrig så hadde en partneravtale i Asia vært supernice, hanket inn penger til oppstart av nye studier uten emisjon! :ok_hand:

https://seekingalpha.com/article/4224175

Yescarta og nhl på ash, blir spennende.

4 open position for noen timer siden
3 open positions nå :slight_smile:

9 Likes

Av disse fagkyndige folkene våre her, er det noen som er fysikalske kjemikere, fysikalske biologer og leger?

27/11-2018 12:59:05: (NANO) Nordic Nanovector ASA: Increased share capital following exercise of employee share options

Fremdeles skvetten på mld fra TekBot, merker jeg. :smirk:

4 Likes