Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Fra spøk til alvor. At nano har frafall på 5 (7%) pasienter i Lymrit 37-01 i en populasjon med median-alder på over 65, er svært imponerende.

Sammenligner man med f.eks REGN1979 studiet som det skrives om ovenfor, så frafaller jo 60% av pasientene (40% grunnet progressive disease, 20% av andre ymse årsaker).

12 Likes

Tilbake til topic :wink:

3 Likes

@pdx, enig i at den spøken var litt i grenseland, men off topic var den absolutt ikke. Ettersom beskyttet sex er ett av kriteriene for å delta i studiet, så er det faktisk ikke helt utenkelig at noen av de 5 som har frafalt var “uforsiktige”. Selvsagt andre grunner som trolig er mer sannsynlig, men med mindre noen fant innlegget mitt usømmelig og støtende, så synes jeg ikke det var noen grunn til å vifte med diktatorstokken :slight_smile:

1 Like

Helt korrekt. Det var et innlegg jeg smilte av :slight_smile:

(Så er det selvsagt forståelig at @pdx “ikke tok spøken” ettersom det fordrer forholdvis inngående kunnskap til inklusjon- og eksklusjon skriteriene.)

3 Likes

04/12-2018 03:01:12: (NANO) Nordic Nanovector: Additional preclinical studies with CD37-targeting radioimmunotherapies for B-cell malignancies presented at ASH

From ASH with love
Posteren med Nano og oranomed
Pb212-NNV-003
[http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/poster-ash-2018-oranomed-web.pdf ]

Fra børsmelding 16. November:

NHL is an indication with substantial unmet medical need, representing a growing market forecast to be worth nearly USD 20 billion by 2024.

Fra børsmelding i dag:

NHL is an indication with substantial unmet medical need, representing a growing market forecast to be worth nearly USD 28.7 billion by 2026.

3 Likes

Oppdatert info, med andre ord.
Edit, sjekk denne.
https://www.marketwatch.com/press-release/biotechnologies-are-improving-as-the-global-oncology-market-grows-2018-12-03

3 Likes

Vet du om Nano får noe penger for dette studiet av Orano? Hva er greia? Og vet du om Orano bare kan kjøpe ut denne delen av pipeline?

Nordic Nanovector has the option to license any resulting ARCs for further development and AREVA Med has the option to license the use of CD37 -targeting antibodies for its own purposes.

Fra Newsweb

7 Likes

Ifølge Erna går visstnok innrulleringen til ARCHER-1 over all forventning!

Isåfall er det på linje med mine tidligere prediksjoner.

Hvor har @Senior den infoen fra?
Det høres meget bra ut da! :slight_smile:

Sorry, sovna. Så at @larosaleda hadde svart. Prøver å lure en datamaskin. Min egen.

1 Like

Har en mistanke om at der var fyllerør. Han påstår at han jobber på St Olav.
Men det er jo lov å håpe;)

Fyllerør på en tirsdag formiddag? Litt tidlig eller?

1 Like

Tiden fra første klinikk var åpen for rekruttering, til første pasient var behandlet var svært kort. Så vi har vel alle en indikasjon på at rekrutteringshastigheten ikke er så værst. Men også greit å huske, det er ikke så mange klinikker som rekrutterer til det studiet enda.

Det rekrutteres vel ved alle store sykehus i Norge PDD?

om så stemmer er vel dette taushetsbelagt informasjon vil jeg tro? Vi får se hva Erna svarer…

Tja, det spørs jo hvor nærme han står kilden det.

Tok fly for et par uker siden og overhørt en samtale mellom to typer, fikk en huch på at de var leger eller forskere, de diskuterte BergenBio, Tarfovax mefl.
Fikk ikke med meg alt de sa, og tro meg, jeg hadde spisse ører;) Onocoinvent og Bruland og Larsen ble også nevnt, i positive ordlag.

Men klart, hadde jeg plukket opp noe sensitivt derfra og gjengitt det her, så hadde vel ikke det vært mitt problem.

1 Like

Jepp, de popper opp, om man googler litt.