Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Skal vi minne om hva slags kapasiteter som sitter i styret i Nordic Nanovector?

Jean-Pierre Bizzari, tidligere CMO i Celgene… Hørt om dem?


Rainer Boehm

Rainer spent 29 years at Novartis, working locally, regionally and globally in various Senior Management roles, after building his career in Marketing & Sales and Medical Affairs. He led all emerging markets regions as well as the United States and Canada, either for Oncology or the Pharmaceuticals division. His most recent assignments were Chief Commercial and Medical Affairs Officer globally for Novartis Pharma, as well as ad interim CEO and Division Head Pharma.

11 Likes

Jeg holder fortsatt en knapp på snakket som går for tiden.
Jeg holder er knapp på at det kommer et bud, la oss si på emisjon +30% , cac140-150, som blir avvist. Men, tilbake sitter vi med en ny “bunn” på 150.
WIN win

Hadde NANO bestått av en gjeng førstegangsreisende i biotek-gamet, så hadde nok muligheten for et skambud vært der. Men med den ledelsen, og DET styret - nekter jeg å tro at BP er dumme nok til å sette igang en budkrig.

Et evt. bud vil nok derfor være høyt nok til å sikre en kjapp transaksjon.

Selv har jeg et noe ambivalent forhold til dette med oppkjøp. Ja det hadde vært kjekt med kjappe penger, men på den annen side hadde det vært episk å sitte med relativt mange aksjer i en ny kjempe innen onkologi og innovativ kreftforskning - som deler ut sjenerøse utbytter med jevne mellomrom…

Dog er vel dette noe man kan karakterisere som et I-landsproblem… :joy:

8 Likes

Champagne problems :slight_smile:

5 Likes

Lymrit 37-02 er nå “Withdrawn” på clinicaltrials.org. Er vel som forventet.

Litt usikker på hva denne studien er?
Ja, jeg ser det er en dosimetristudie, men er som sagt usikker på formålet her.
Har de funnet ut det de trengte der, og studiet er ferdig? At de har de dataene de var ute etter?

Bør nærme seg en oppdatering på 37-01 også nå siden de er så godt i gang

Var vel svart på mail at de avventer til etter neste kvartalspresentasjon

3 Likes

Interim readouts har de ikke bedrevet med før, og ikke meldt at de skal begynne med nå. Unntaket kan bli ARCHER, men om det er blitt nevnt kan jeg ikke huske. Det ble jo gitt oppdatering i desember. Eneste guidet er DCBL 37-05. Dette året kan bli en prøvelse for mange om de ikke leser seg opp

1 Like

De hadde meldt de skulle komme med interrim readouts for DLBCL i fjor, men valgte å ikke gjøre det pga lavere efficacy på de lavere dosene.
Tror de i utgangspunktet ikke har tenkt å komme med interrim-readout på 10/40 dosen for ARCHER, men de er på 15/40 som andre dosevalg der allerede, og pasientene får Rit også, så det er grunn til å ha forventninger til litt dryss i løpet av året. Selskapet har ikke guidet at de vil komme med noe før de har data fra hele fasen, men de har heller ikke sagt at de ikke vil i sammenheng med ARCHER. Vi får vente å se. =)

3 Likes

37-01 fra start til slutt var jo en nærmest endeløs rekke av interim readouts. Det eneste studiet hvor de guider ingen interim er for PARADIGME.

3 Likes

True dat, hver eneste konferansepresentasjon fra Lymrit 37-01 har jo vært interim readouts, som har dannet grunnlaget for strategiske veivalg og pivots underveis.

Helt enig i det, oppkjøpet av Ablynx viser jo hvilken katastrofe det kan ende i om en kommer med for lavt bud i første omgang.

Så vidt min nye opptelling viser, så skal det være 64 lokasjoner hvor rekruttering kan skje. Apparatet er gitt for å fylle opp med trengende pasienter fremover!

Ja her blanda jeg med Paradigme, det ble surrete.

Standpunktet mitt er fortsatt at jeg ikke anser 2019 som et år for store nyheter og at det vil bli prøvende på tålmodigheten. Håper jeg tar feil

Det er også mitt standpunkt, med unntak av at vi trenfer penger i løpet av dette året. Det kan bli både spennende og vondt.

1 Like

Spesielt om det skulle komme noen videre forsinkelser vedr. rekruttering. Jeg forventer nå at de alt er i gang med å planlegge hvordan de skal håndtere finansieringen fremover. Skulle det bli en åpen emisjon, så bør de ha en ganske god strategi klar. Lenge siden halleluja stemningen i 2015-edit 2016 og med litt (ufortjent) surnet tillit, så kan emisjon bli et tøft og vondt valg, som du sier.

Salget til Jostein tok livet av ett bra stigende momentum, jeg håper ledelsen har lært…

I 2015 gikk de vel på en smell mtp tidslinjer osv, og kursen stupte helt til 12-tallet?
I 2016 derimot, fra høsten til jul så mangedoblet den seg jo fra høyt 20-tallet i august til den toppet på 129 før jul.

1 Like

2016… (i 2015 sank vel kursen til 12 kr etter 20/40 sin bivirkningsprofil gjorde at de droppet den dosen…)

1 Like